Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Malo i srednje poduzetništvo u Hrvatskoj s osvrtom na obiteljsko poduzetništvo

Ana Udovičić orcid id orcid.org/0000-0002-5075-6434 ; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 245 Kb

str. 405-416

preuzimanja: 4.809

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 245 Kb

str. 405-416

preuzimanja: 404

citiraj


Sažetak

Malo i srednje poduzetništvo u Hrvatskoj predstavlja jedan od vodećih gospodarskih sektora koji pozitivno djeluje na sveukupno zapošljavanje kao i na postotak gospodarskog razvoja. Zemlje Europske Unije kao i ostale moderne zemlje svijeta prepoznale su značaj poduzetništva te prednosti koje sektor poduzetništva donosi određenoj zemlji. Rastući značaj malog i srednjeg poduzetništva u Hrvatskoj datira kroz zadnje desetljeće. Obiteljsko poduzetništvo predstavlja posebno područje malog poduzetništva u Hrvatskoj. U ovom radu prikazat će se temeljne značajke poduzetništva o Hrvatskoj, definirat će se obiteljsko poduzetništvo, kao i njegove značajke, s posebnim osvrtom na neke od važnijih značajki obiteljskog poduzetništva u Hrvatskoj.

Ključne riječi

obiteljsko poduzetništvo; poduzetnička ekonomija; poduzetništvo

Hrčak ID:

130171

URI

https://hrcak.srce.hr/130171

Datum izdavanja:

1.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 8.046 *