Učenje za poduzetništvo, Vol. 2 No. 1, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Suzana Aflić
orcid.org/0000-0002-2946-156X
; Sveučilište u Puli, Odjel za ekonomiju Mijo Mirković, Poslijediplomski doktorski studij, Kanfanar, Hrvatska
Emil Priskić
; Sveučilište u Puli, Odjel za ekonomiju Mijo Mirković, Poslijediplomski doktorski studij, Kanfanar, Hrvatska
Lucija Bačić
; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni stručni centar za stručne studije, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Turizam je jedan od važnijih sektora u ekonomiji, a posebice u Hrvatskoj gdje čini 15% BDPa. Stoga je i investiranje u turistički sektor vrlo važan segment za daljnji razvoj Hrvatske. Svaki je poduzetnik kao potencijalni investitor dobrodošao na zasićeno turističko tržište s velikim hotelskim tvrtkama. Novi smjer poduzetničkog investiranja u Hrvatskoj jesu mali obiteljski hoteli koji bi predstavljali inovacijsku turističku ponudu u hrvatskom turizmu. Perspektivu takvog razvoja prepoznala je i država prihvaćanjem programa kreditiranja malog obiteljskog poduzetništva u turizmu, čime se želi postići otvaranje novih 200 do 300 malih obiteljskih hotela visoke kategorije. Projekt ima potencijala za razvoj, jer omogućuje uključivanje malih poduzetnika u turističku utrku s hotelskim tvrtkama s prepoznatljivim brendom. Cilj rada jest prikazati sadašnju poziciju malih poduzetnika investitora u obiteljske hotele na hrvatskom turističkom tržištu.
Ključne riječi
poduzetništvo; mali poduzetnik; hrvatsko turističko tržište; mali obiteljski hoteli
Hrčak ID:
130209
URI
Datum izdavanja:
1.6.2012.
Posjeta: 2.935 *