Magistra Iadertina, Vol. 9 No. 1, 2014.
Pregledni rad
PARTNERSTVO OBITELJI I PREDŠKOLSKE USTANOVE KAO POTPORA RODITELJSTVU
Diana Nenadić Bilan
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru
Jadranka Matov
Sažetak
Složenost uvjeta u društvenom, političkom i gospodarskom području stvaraju nepovoljno ozračje u kojem se suvremena obitelj susreće s brojnim izazovima, a posebice roditelji u obnašanju svojih roditeljskih zadaća. Roditelji trebaju adekvatnu društvenu potporu i formalnih i neformalnih izvora društvene potpore. Kako bi se realizirao holistički pristup društvenoj potpori roditeljima, potrebno je uspostaviti partnerske odnose između roditelja i relevantnih čimbenika društvenog konteksta, odnosno integrirati sve sustave (zdravstvo, predškolski odgoj i obrazovanje, socijalnu skrb i civilni sektor) u funkciji potpore roditeljstvu. Tu posebnu zadaću imaju predškolske ustanove od kojih se očekuje prepoznavanje potreba djece i roditelja, kao i motiviranje i uključivanje roditelja u partnerske odnose s djelatnicima predškolskih ustanova.
Ključne riječi
rani i predškolski odgoj i obrazovanje; roditeljstvo; partnerstvo
Hrčak ID:
137247
URI
Datum izdavanja:
30.3.2015.
Posjeta: 4.700 *