Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Interkulturalno obrazovanje učitelja

Vesnica Mlinarević ; Učiteljski fakultet u Osijeku
Anđelka Peko ; Učiteljski fakultet u Osijeku
Josip Ivanović ; Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici


Puni tekst: hrvatski pdf 323 Kb

str. 11-30

preuzimanja: 1.123

citiraj


Sažetak

Svrha je ovoga rada utvrđivanje implementacije interkulturalnoga obrazovanja u sveučilišnim studijskim programima na Učiteljskim fakultetima u Osijeku i u Subotici. Analizom nastavnih planova i programa sveučilišnih učiteljskih studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku i Učiteljskom fakultetu na mađarskom jeziku u Subotici istraživala se interkulturalnost u obrazovanju u kolegijima na razini sadržaja i na razini postavljenih ciljeva. Provedena analiza nastavnih
programa upućuje na zaključak kako su programi različiti u pogledu usmjerenosti, poticanja i razvoja interkulturalnih kompetencija, ali se kontinuirano u svim godinama studiranja potiču i razvijaju interkulturalne kompetencije budućih učitelja.

Ključne riječi

interkulturalno obrazovanje; učitelj; kompetencije; programi sveučilišnih učiteljskih studija. Osijek; Subotica

Hrčak ID:

138551

URI

https://hrcak.srce.hr/138551

Datum izdavanja:

15.1.2013.

Posjeta: 2.447 *