Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

MEDIJI KAO SREDSTVO INFORMIRANJA POLJOPRIVREDNIKA

Magdalena Zrakić orcid id orcid.org/0000-0002-0577-1109 ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Lari Hadelan ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Nikolina Korlat ; Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.735 Kb

str. 239-256

preuzimanja: 567

citiraj


Sažetak

Cilj rada je deskriptivno vrednovati elektronske i tiskane medije kao i druge izvore koje poljoprivrednici koriste za potrebe poslovnog informiranja. Za potrebe rada korištena je metoda anketnog ispitivanja. Anketirana su 63 nositelja obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava iz različitih dijelova Hrvatske, a rezultati su obrađeni u SPSS programu za statističku obradu. Istraživanje je pokazalo da je Internet najčešće korišteno sredstvo informiranja poljoprivrednika. Veliki proizvođači češće koriste informacije specijaliziranih društava i udruga. Mediji se značajno koriste za potrebe informiranja poljoprivrednika iako se percipirana kvaliteta informacija razlikuje među ispitanicima. Najbolje ocijenjena emisija u kategoriji elektronskih medija s obzirom na kriterije vjerodostojnosti, razumljivosti i primjenjivosti informacija je emisija specijaliziranog sadržaja na nacionalnoj televiziji (Plodovi zemlje). U kategoriji tiskanih medija, ispitanici su najkvalitetnijim medijskim izvorom ocijenili Gospodarski list.

Ključne riječi

informiranje; anketa; mediji; poljoprivredna gospodarstva

Hrčak ID:

139620

URI

https://hrcak.srce.hr/139620

Datum izdavanja:

8.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.568 *