Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ŠTO RAZLIKUJE STUDENTE S PODUZETNIČKIM NAMJERAMA? ANALIZA EMPIRIJSKOG MODELA ODREDNICA PODUZETNIČKIH NAMJERA MEĐU STUDENTIMA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU

Bojan Morić Milovanović orcid id orcid.org/0000-0001-7676-6983 ; Fakultet međunarodnog poslovanja i ekonomije, DIU LIBERTAS Međunarodno sveučilište
Tomislav Krišto ; Prisoje j.d.o.o., Poduzeće za edukaciju i usavršavanje studenata
Stjepan Srhoj orcid id orcid.org/0000-0002-7105-8088 ; Regionalni centar za razvoj poduzetničkih kompetencija za zemlje Jugoistočne Europe (SEECEL)


Puni tekst: hrvatski pdf 268 Kb

str. 151-170

preuzimanja: 1.107

citiraj


Sažetak

Svrha ovog rada je ispitati razlike u izabranim psihološko-motivacijskim konstruktima između studenata s dugoročnom poduzetničkom namjerom i onih studenata bez takve namjere. Podaci su prikupljeni koristeći se anketnim upitnikom kojeg su ispunili studenti četvrte godine preddiplomskog studija Ekonomskog i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Konstrukti obuhvaćeni
ovim istraživanjem uključuju lokus kontrole, poduzetničku samoefikasnost, motiv samostalnosti i motiv inovativnosti. Rezultati otkrivaju da motiv samostalnosti i poduzetnička samoefikasnost značajno i pozitivno utječu na oblikovanje dugoročne namjere studenata prema ulasku u poslovni poduhvat. Buduća istraživanja mogla bi obuhvatiti dodatne konstrukte koji bi se mogli istražiti unutar šireg modela poduzetničkih namjera u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi

poduzetnička samoefikasnost; motiv inovativnosti; motiv samostalnosti; poduzetničke namjere

Hrčak ID:

140289

URI

https://hrcak.srce.hr/140289

Datum izdavanja:

30.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.973 *