Prethodno priopćenje
ŠTO RAZLIKUJE STUDENTE S PODUZETNIČKIM NAMJERAMA? ANALIZA EMPIRIJSKOG MODELA ODREDNICA PODUZETNIČKIH NAMJERA MEĐU STUDENTIMA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
Bojan Morić Milovanović
orcid.org/0000-0001-7676-6983
; Fakultet međunarodnog poslovanja i ekonomije, DIU LIBERTAS Međunarodno sveučilište
Tomislav Krišto
; Prisoje j.d.o.o., Poduzeće za edukaciju i usavršavanje studenata
Stjepan Srhoj
orcid.org/0000-0002-7105-8088
; Regionalni centar za razvoj poduzetničkih kompetencija za zemlje Jugoistočne Europe (SEECEL)
Sažetak
Svrha ovog rada je ispitati razlike u izabranim psihološko-motivacijskim konstruktima između studenata s dugoročnom poduzetničkom namjerom i onih studenata bez takve namjere. Podaci su prikupljeni koristeći se anketnim upitnikom kojeg su ispunili studenti četvrte godine preddiplomskog studija Ekonomskog i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Konstrukti obuhvaćeni
ovim istraživanjem uključuju lokus kontrole, poduzetničku samoefikasnost, motiv samostalnosti i motiv inovativnosti. Rezultati otkrivaju da motiv samostalnosti i poduzetnička samoefikasnost značajno i pozitivno utječu na oblikovanje dugoročne namjere studenata prema ulasku u poslovni poduhvat. Buduća istraživanja mogla bi obuhvatiti dodatne konstrukte koji bi se mogli istražiti unutar šireg modela poduzetničkih namjera u Republici Hrvatskoj.
Ključne riječi
poduzetnička samoefikasnost; motiv inovativnosti; motiv samostalnosti; poduzetničke namjere
Hrčak ID:
140289
URI
Datum izdavanja:
30.6.2015.
Posjeta: 2.973 *