Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

O AKTERIMA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U HRVATSKOJ

Vladimir Lay ; Institut društvenih znanosti


Puni tekst: hrvatski pdf 7.028 Kb

str. 149-155

preuzimanja: 552

citiraj


Sažetak

U ovome članku u prvom planu je pitanje socijalnih aktera ovog tipa odgoja i obrazovanja. Problematiziranje okupljanja inicijalnih aktera te potom i njihova sustavnog djelovanja na pod¬ručju odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u tkivu hrvatskog društva ima ovdje dvije razine: jedna je razina akademskog raspravljanja, druga razina je praktična razina konkretnog samo¬organiziranja aktera (prisutnih i na konferenciji).
Prilog pokušava odgovoriti na sljede}a tri pitanja:
Koji socijalni akteri bi mogli inicirati ovakav proces i potom nositi i širiti aktivnosti odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj?
Koji su potencijalni edukatori, kreatori, »proizvo|ači« obrazovanja te koji su potencijalni educirani kao korisnici, »potrošači« ovog tipa obrazovanja?
Kakvu dobit, benifite akteri odgoja i obrazovanja, kako edukatori tako i educirani, mogu imati/živjeti iz participacije u takvom odgoju i obrazovanju?

Ključne riječi

edukatori; obrazovanje za održivi razvoj; održivi razvoj; socijalni akteri

Hrčak ID:

141623

URI

https://hrcak.srce.hr/141623

Datum izdavanja:

15.1.1998.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.594 *