Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Procjena studenata - budućih odgajatelja o značaju različitih čimbenika pri izvođenju tehnoloških aktivnosti i razvoju tehnološke pismenosti u vrtiću

Darjo Zuljan orcid id orcid.org/0000-0003-2374-4515 ; Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Koper, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 424 Kb

str. 266-282

preuzimanja: 474

citiraj


Sažetak

Sudjelovanje u brzo razvijajućem tehnološkom društvu zahtijeva
produbljeno kritičko razumijevanje tehnologije i njezina utjecaja na pojedinca, okoliš i društvo. Postizanje tehnološke pismenosti postaje značajan imperativ nacionalnih politika, a u njegovu postizanju ima važnu ulogu obrazovanje i odgovarajuća osposobljenost učitelja i odgajatelja. Iako je istraživanje tehnološkog obrazovanja u proteklim godinama počelo uključivati i dječje vrtiće, područje tehnološkog učenja u vrtiću i osposobljavanje odgajatelja za izvođenje tehnološkog obrazovanja ostaje manje istraženo. U ovdje navedenom nas je radu zanimalo koje prateće tehnologije upotrebljavaju studentice izvanrednog studija predškolskog odgoja pri izvođenju tehnoloških aktivnosti s djecom te ostalih profesionalnih aktivnosti; u kolikoj mjeri upotrebljavaju mikroskop, leću i dalekozor pri izvođenju tehnoloških aktivnosti u vrtiću te kako procjenjuju utjecaj različitih čimbenika na izvođenje tehnoloških aktivnosti u vrtiću.

Ključne riječi

tehnološko obrazovanje; tehnološka pismenost; odgajatelj

Hrčak ID:

148990

URI

https://hrcak.srce.hr/148990

Datum izdavanja:

2.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.189 *