Prethodno priopćenje
EMOCIONALNO UČENJE ZA RAZVOJ PODUZETNIŠTVA NA VISOKIM UČILIŠTIMA U RH
Mirko Smoljić
; Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, Vukovar, Hrvatska
Branka Stipanović
; Fakultet društvenih znanosti dr. Milenka Brkića, Bijakovići, BiH
Hrvoje Smoljić
; Veleučilište „Baltazar“ Zaprešić, Zaprešić, Hrvatska
Sažetak
Moderno poslovno okruženje sve je više obilježeno potrebom za kreativnošću, inoviranjem i sposobnošću preuzimanja rizika i inicijative u poslovanju. U takvim uvjetima poslovanja za uspjeh nije dovoljno razvijati isključivo analitičke i kognitivne sposobnosti u poslovanju, već je nužno spoznati na koji način emocionalna inteligencija može djelovati kao okidač za stjecanje konkurentske sposobnosti u poslovnim pothvatima. Emocionalna inteligencija u poslovanju ima osobit značaj u području razumijevanja ponašanja potrošača čije potrebe i želje postaju fokus svakog uspješnog poduzetnika. Ponašanje potrošača često je pod utjecajem limbičkog dijela mozga, a ne neokorteksa što znači da emocije imaju prevagu u donošenju odluke o kupnji. Navedeno objašnjava važnost prihvaćanja i razvoja emocionalnog učenja za razvoj poduzetništva na visokim učilištima u RH što je ujedno predmet istraživanja rada. Cilj emocionalnog učenja je razvoj i korištenje kompetencija koje čine EQ (emocionalnu inteligenciju) u poslovanju.
Ključne riječi
emocionalna inteligencija; emocionalno učenje; poduzetništvo
Hrčak ID:
149537
URI
Datum izdavanja:
15.12.2015.
Posjeta: 2.433 *