hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

CRTEŽ I LIKOVNI IZRAZ U OTKRIVANJU I SUZBIJANJU DJEČJE AGRESIVNOSTI

Miroslava Kojić ; Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje odgajatelja,Kikinda,Srbija
Radmila Zeba ; Dječji vrtić"Radost",Zagreb,Hrvatska
Zagorka Markov ; Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje odgajatelja,Kikinda,Srbija

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 163-174 preuzimanja: 1.624* citiraj
APA 6th Edition
Kojić, M., Zeba, R. i Markov, Z. (2015). CRTEŽ I LIKOVNI IZRAZ U OTKRIVANJU I SUZBIJANJU DJEČJE AGRESIVNOSTI. Život i škola, LXI (1), 163-174. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/152327
MLA 8th Edition
Kojić, Miroslava, et al. "CRTEŽ I LIKOVNI IZRAZ U OTKRIVANJU I SUZBIJANJU DJEČJE AGRESIVNOSTI." Život i škola, vol. LXI, br. 1, 2015, str. 163-174. https://hrcak.srce.hr/152327. Citirano 07.05.2021.
Chicago 17th Edition
Kojić, Miroslava, Radmila Zeba i Zagorka Markov. "CRTEŽ I LIKOVNI IZRAZ U OTKRIVANJU I SUZBIJANJU DJEČJE AGRESIVNOSTI." Život i škola LXI, br. 1 (2015): 163-174. https://hrcak.srce.hr/152327
Harvard
Kojić, M., Zeba, R., i Markov, Z. (2015). 'CRTEŽ I LIKOVNI IZRAZ U OTKRIVANJU I SUZBIJANJU DJEČJE AGRESIVNOSTI', Život i škola, LXI(1), str. 163-174. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/152327 (Datum pristupa: 07.05.2021.)
Vancouver
Kojić M, Zeba R, Markov Z. CRTEŽ I LIKOVNI IZRAZ U OTKRIVANJU I SUZBIJANJU DJEČJE AGRESIVNOSTI. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 07.05.2021.];LXI(1):163-174. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152327
IEEE
M. Kojić, R. Zeba i Z. Markov, "CRTEŽ I LIKOVNI IZRAZ U OTKRIVANJU I SUZBIJANJU DJEČJE AGRESIVNOSTI", Život i škola, vol.LXI, br. 1, str. 163-174, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152327. [Citirano: 07.05.2021.]

Sažetak
U kontekstu društvenih promjena mijenja se i obiteljski kontekst što implicira promjene i/ili različite poteškoće u ponašanju djece poput agresivnog, kojem je, kao društveno neprihvatljivom, nužno već u institucijama predškolskog odgoja i obrazovanja pristupiti pravovremeno i odgovoriti na njega primjerenim odgojnim metodama i postupcima. Tijekom tridesetogodišnjeg praćenja pojavnosti takvog ponašanja, u okviru likovne vježbaonice kolegija Metodika likovnog odgoja za studente Visoke škole strukovnih studija za odgajatelje u Kikindi, Republika Srbija, proizišao je interventni program odgojne podrške odgojiteljima, roditeljima i djeci predškolske dobi. Program se provodi u vrtiću, a temelji se na principu interdisciplinarnosti te znanstvenim spoznajama o terepeutskom djelovanju likovne ekspresije. Zahtijeva dobro teorijsko i pragmatičko znanje i empirijske spoznaje interdisciplinarnog tima o bio-psiho-socijalnom razvoju djece, kao i sudjelovanje samih roditelja u terapiji. Cilj je programa stručna i profesionalna pomoć djeci u suzbijanju agresivnog ponašanja, odgojiteljima pomoć u osnaživanju vlastitih kompetencija u radu i s takvom djecom, a roditeljima podršku u prihvaćanju i odgoju vlastitog djeteta s teškoćama u ponašanju, a prevenirajući teže oblike poremećaja u ponašanju koje može nepovoljno utjecati na obrazovanje, školovanje, socijalnu kompetentnost i uključenost djeteta u društvo, s naglaskon na osobni rast, razvoj i uspjeh.

Ključne riječi
predškolsko dijete; agresivnost; likovni izraz; prevencija; terapija

Hrčak ID: 152327

URI
https://hrcak.srce.hr/152327

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.798 *