hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.21464/mo41.221.4154

Američki kutak Zadar kao komunikacijska platforma za jezičnu i kulturnu interakciju

Cathy-Theresa Kolega ; Zadarska privatna gimnazija s pravom javnosti, Zadar, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (331 KB) str. 41-54 preuzimanja: 321* citiraj
APA 6th Edition
Kolega, C. (2015). Američki kutak Zadar kao komunikacijska platforma za jezičnu i kulturnu interakciju. Metodički ogledi, 22 (1), 41-54. https://doi.org/10.21464/mo41.221.4154
MLA 8th Edition
Kolega, Cathy-Theresa. "Američki kutak Zadar kao komunikacijska platforma za jezičnu i kulturnu interakciju." Metodički ogledi, vol. 22, br. 1, 2015, str. 41-54. https://doi.org/10.21464/mo41.221.4154. Citirano 07.05.2021.
Chicago 17th Edition
Kolega, Cathy-Theresa. "Američki kutak Zadar kao komunikacijska platforma za jezičnu i kulturnu interakciju." Metodički ogledi 22, br. 1 (2015): 41-54. https://doi.org/10.21464/mo41.221.4154
Harvard
Kolega, C. (2015). 'Američki kutak Zadar kao komunikacijska platforma za jezičnu i kulturnu interakciju', Metodički ogledi, 22(1), str. 41-54. https://doi.org/10.21464/mo41.221.4154
Vancouver
Kolega C. Američki kutak Zadar kao komunikacijska platforma za jezičnu i kulturnu interakciju. Metodički ogledi [Internet]. 2015 [pristupljeno 07.05.2021.];22(1):41-54. https://doi.org/10.21464/mo41.221.4154
IEEE
C. Kolega, "Američki kutak Zadar kao komunikacijska platforma za jezičnu i kulturnu interakciju", Metodički ogledi, vol.22, br. 1, str. 41-54, 2015. [Online]. https://doi.org/10.21464/mo41.221.4154

Sažetak
Ovaj rad donosi prikaz jednog oblika suradnje između Zadarske privatne gimnazije s pravom javnosti i Američkog kutka Zadar koji djeluje u sklopu Gradske knjižnice Zadar. Otkriva se što je to Američki kutak i na koji je način njegove programske sadržaje moguće inkorporirati u nastavu engleskog kao stranog jezika u srednjoj školi. Svrha je proširiti nastavne sadržaje autentičnim materijalima i pružiti učenicima mogućnost sudjelovanja u komunikaciji ‘licem u lice’ s izvornim govornicima s američkog govornog područja te učiniti nastavu što zanimljivijom izlaskom iz okvira strogo didaktičke sredine. U radu se navodi nekoliko primjera iz prakse i određuju dobrobiti koje mogu proizaći iz ovakvih programa povezujući ih s odgojno-obrazovnim ishodima predmetnog kurikuluma za engleski kao strani jezik i to s aspekta jezične, komunikacijske i međukulturalne kompetencije.

Ključne riječi
Američki kutak; komunikacija 'licem u lice'; izvorni govornici; jezična kompetencija; međukulturalna kompetencija

Hrčak ID: 154869

URI
https://hrcak.srce.hr/154869

[engleski]

Posjeta: 660 *