APA 6th Edition Žužul, I. (2016). WHO WATCHES THE AUDIENCE? MEDIA REPRESENTATIONS OF THE LITERATY AUDIENCE. Dani Hvarskoga kazališta, 42 (1), 366-380. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/158220
MLA 8th Edition Žužul, Ivana. "WHO WATCHES THE AUDIENCE? MEDIA REPRESENTATIONS OF THE LITERATY AUDIENCE." Dani Hvarskoga kazališta, vol. 42, br. 1, 2016, str. 366-380. https://hrcak.srce.hr/158220. Citirano 16.01.2021.
Chicago 17th Edition Žužul, Ivana. "WHO WATCHES THE AUDIENCE? MEDIA REPRESENTATIONS OF THE LITERATY AUDIENCE." Dani Hvarskoga kazališta 42, br. 1 (2016): 366-380. https://hrcak.srce.hr/158220
Harvard Žužul, I. (2016). 'WHO WATCHES THE AUDIENCE? MEDIA REPRESENTATIONS OF THE LITERATY AUDIENCE', Dani Hvarskoga kazališta, 42(1), str. 366-380. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/158220 (Datum pristupa: 16.01.2021.)
Vancouver Žužul I. WHO WATCHES THE AUDIENCE? MEDIA REPRESENTATIONS OF THE LITERATY AUDIENCE. Dani Hvarskoga kazališta [Internet]. 2016 [pristupljeno 16.01.2021.];42(1):366-380. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/158220
IEEE I. Žužul, "WHO WATCHES THE AUDIENCE? MEDIA REPRESENTATIONS OF THE LITERATY AUDIENCE", Dani Hvarskoga kazališta, vol.42, br. 1, str. 366-380, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/158220. [Citirano: 16.01.2021.]
Sažetak Tekst se bavi kulturološkim učincima medijskih reprezentacija književne publike i međuoodnosa književnog teksta i publike. Poznato je u suvremenoj kulturnoj teoriji da se o književnoj publici ne može misliti tek kao o adresiranoj skupini konstruiranoj medijskim industrijama. Već nas Gramscijev model hegemonijske moći u medijima uči da moć nije isključivo nametnuta „odozgo”, nego podrazumijeva i dobrovoljno pristajanje „odozdo”. U konačnici svrha je rada upozoriti na šire posljedice pristajanja na jednostrano čitanje književne publike ili čitanje koje se obično nameće u masovnim medijima.