hrcak mascot   Srce   HID

Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, Vol.6 No.1 Lipanj 2016.

Izvorni znanstveni članak

RAZLIKE U OSTVARIVANJU OBRAZOVANJA ZA PODUZETNIŠTVO U HRVATSKIM OSNOVNIM ŠKOLAMA

Narcisa Manojlović ; Ministarstvo socijalne politike i mladih, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (361 KB) str. 137-15 preuzimanja: 80* citiraj
APA 6th Edition
Manojlović, N. (2016). RAZLIKE U OSTVARIVANJU OBRAZOVANJA ZA PODUZETNIŠTVO U HRVATSKIM OSNOVNIM ŠKOLAMA. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 6 (1), 137-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/159146
MLA 8th Edition
Manojlović, Narcisa. "RAZLIKE U OSTVARIVANJU OBRAZOVANJA ZA PODUZETNIŠTVO U HRVATSKIM OSNOVNIM ŠKOLAMA." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol. 6, br. 1, 2016, str. 137-15. https://hrcak.srce.hr/159146. Citirano 24.09.2018.
Chicago 17th Edition
Manojlović, Narcisa. "RAZLIKE U OSTVARIVANJU OBRAZOVANJA ZA PODUZETNIŠTVO U HRVATSKIM OSNOVNIM ŠKOLAMA." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E 6, br. 1 (2016): 137-15. https://hrcak.srce.hr/159146
Harvard
Manojlović, N. (2016). 'RAZLIKE U OSTVARIVANJU OBRAZOVANJA ZA PODUZETNIŠTVO U HRVATSKIM OSNOVNIM ŠKOLAMA', Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 6(1), str. 137-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/159146 (Datum pristupa: 24.09.2018.)
Vancouver
Manojlović N. RAZLIKE U OSTVARIVANJU OBRAZOVANJA ZA PODUZETNIŠTVO U HRVATSKIM OSNOVNIM ŠKOLAMA. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E [Internet]. 03.06.2016. [pristupljeno 24.09.2018.];6(1):137-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/159146
IEEE
N. Manojlović, "RAZLIKE U OSTVARIVANJU OBRAZOVANJA ZA PODUZETNIŠTVO U HRVATSKIM OSNOVNIM ŠKOLAMA", Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol.6, br. 1, str. 137-15, lipanj 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/159146. [Citirano: 24.09.2018.]
Puni tekst: engleski, pdf (361 KB) str. 152-152 preuzimanja: 37* citiraj
APA 6th Edition
Manojlović, N. (2016). DIFFERENCES IN THE REALISATION OF ENTREPRENEURIAL LEARNING IN CROATIAN PRIMARY SCHOOLS. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 6 (1), 152-152. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/159146
MLA 8th Edition
Manojlović, Narcisa. "DIFFERENCES IN THE REALISATION OF ENTREPRENEURIAL LEARNING IN CROATIAN PRIMARY SCHOOLS." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol. 6, br. 1, 2016, str. 152-152. https://hrcak.srce.hr/159146. Citirano 24.09.2018.
Chicago 17th Edition
Manojlović, Narcisa. "DIFFERENCES IN THE REALISATION OF ENTREPRENEURIAL LEARNING IN CROATIAN PRIMARY SCHOOLS." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E 6, br. 1 (2016): 152-152. https://hrcak.srce.hr/159146
Harvard
Manojlović, N. (2016). 'DIFFERENCES IN THE REALISATION OF ENTREPRENEURIAL LEARNING IN CROATIAN PRIMARY SCHOOLS', Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 6(1), str. 152-152. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/159146 (Datum pristupa: 24.09.2018.)
Vancouver
Manojlović N. DIFFERENCES IN THE REALISATION OF ENTREPRENEURIAL LEARNING IN CROATIAN PRIMARY SCHOOLS. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E [Internet]. 03.06.2016. [pristupljeno 24.09.2018.];6(1):152-152. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/159146
IEEE
N. Manojlović, "DIFFERENCES IN THE REALISATION OF ENTREPRENEURIAL LEARNING IN CROATIAN PRIMARY SCHOOLS", Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol.6, br. 1, str. 152-152, lipanj 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/159146. [Citirano: 24.09.2018.]

Sažetak
Po isteku petogodišnjeg razdoblja tijekom kojeg je Strategija učenja za poduzetništvo 2010. – 2014. bila na snazi i isto toliko godina otkako je u primjeni Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje, proveli smo anketno istraživanje na reprezentativnom uzorku od 271 ravnatelja osnovnih škola, s ciljem da se ocijene dosadašnja ostvarenja u području obrazovanja za poduzetništvo u hrvatskim osnovnim školama. Od ostvarenja na razini škola, procjenjivani su stupanj motiviranosti učitelja, poduzetničko ozračje škole, sustavnost u provođenju odgovarajućih nastavnih i izvannastavnih aktivnosti te postignuti pomaci u podučavanju za poduzetništvo. Na razini samih učenika procjenjivano je u kojoj se mjeri ostvaruje sustavan razvoj osobina ličnosti povezanih s poduzetništvom, stjecanje osnovnih ekonomskih, tržišnih i financijskih znanja, načina razmišljanja i znanja za pokretanje poduzetničkih poduhvata te razumijevanje mogućeg značenja poduzetničkih stavova za vlastiti život i profesionalni razvoj. Ovim je radom provjeravano postoje li razlike u navedenim ostvarenjima u području poduzetničkog učenja s obzirom na veličinu škole, veličinu naselja i regiju u kojoj škola djeluje. Nisu pronađene razlike među skupinama škola različite veličine, ali su utvrđene statistički značajne razlike u pojedinim ostvarenjima u području poduzetničkog učenja i na razini škola i na razini učenika, s obzirom na regionalnu pripadnost škole i veličinu naselja u kojem se škola nalazi. Učenje za poduzetništvo, uz nastojanja same škole, u mnogome ovisi o okruženju u kojem ona djeluje, pa bi u daljnjem razvoju i implementaciji kurikuluma trebalo uzeti u obzir i prevladati navedene razlike, s ciljem da se svim učenicima u Republici Hrvatskoj osiguraju podjednaki odgojno-obrazovni uvjeti.

Ključne riječi
obrazovanje za poduzetništvo; kurikulum; osnovne škole

Hrčak ID: 159146

URI
https://hrcak.srce.hr/159146

[engleski]

Posjeta: 253 *