Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Stavovi studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi

Snježana Dobrota orcid id orcid.org/0000-0001-7130-0199 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 291 Kb

str. 33-47

preuzimanja: 927

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja je ispitati stavove studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi u osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj nastavi te utjecaj izloženosti umjetničkoj glazbi tijekom srednjoškolskog i visokoškolskog obrazovanja na stavove studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi. Rezultati potvrđuju pozitivan utjecaj izloženosti umjetničkoj glazbi tijekom visokoškolskog obrazovanja na stavove prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi, ali i na postojanje verbalizma u glazbenoj nastavi na štetu glazbenog doživljaja. Nadalje, uočena je i slaba posjećenost kazališta i koncerata umjetničke glazbe. Autorica ukazuje na potrebu promjene koncepcije glazbene nastave u smjeru smanjivanja verbalizma i povećanja zastupljenosti kvalitetnih glazbenih doživljaja i to putem reproducirane glazbe ali i živih izvedbi.

Ključne riječi

glazbena nastava; umjetnička glazba; koncepcija glazbene nastave

Hrčak ID:

160074

URI

https://hrcak.srce.hr/160074

Datum izdavanja:

11.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.368 *