Izvorni znanstveni članak
Stavovi studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi
Snježana Dobrota
orcid.org/0000-0001-7130-0199
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je ispitati stavove studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi u osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj nastavi te utjecaj izloženosti umjetničkoj glazbi tijekom srednjoškolskog i visokoškolskog obrazovanja na stavove studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi. Rezultati potvrđuju pozitivan utjecaj izloženosti umjetničkoj glazbi tijekom visokoškolskog obrazovanja na stavove prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi, ali i na postojanje verbalizma u glazbenoj nastavi na štetu glazbenog doživljaja. Nadalje, uočena je i slaba posjećenost kazališta i koncerata umjetničke glazbe. Autorica ukazuje na potrebu promjene koncepcije glazbene nastave u smjeru smanjivanja verbalizma i povećanja zastupljenosti kvalitetnih glazbenih doživljaja i to putem reproducirane glazbe ali i živih izvedbi.
Ključne riječi
glazbena nastava; umjetnička glazba; koncepcija glazbene nastave
Hrčak ID:
160074
URI
Datum izdavanja:
11.5.2016.
Posjeta: 2.368 *