hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture

Zlata Tomljenović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3239-3729 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (262 KB) str. 261-273 preuzimanja: 306* citiraj
APA 6th Edition
Tomljenović, Z. (2016). Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture. Školski vjesnik, 65 (Tematski broj), 261-273. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/160183
MLA 8th Edition
Tomljenović, Zlata. "Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture." Školski vjesnik, vol. 65, br. Tematski broj, 2016, str. 261-273. https://hrcak.srce.hr/160183. Citirano 16.07.2019.
Chicago 17th Edition
Tomljenović, Zlata. "Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture." Školski vjesnik 65, br. Tematski broj (2016): 261-273. https://hrcak.srce.hr/160183
Harvard
Tomljenović, Z. (2016). 'Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture', Školski vjesnik, 65(Tematski broj), str. 261-273. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/160183 (Datum pristupa: 16.07.2019.)
Vancouver
Tomljenović Z. Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [pristupljeno 16.07.2019.];65(Tematski broj):261-273. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/160183
IEEE
Z. Tomljenović, "Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture", Školski vjesnik, vol.65, br. Tematski broj, str. 261-273, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/160183. [Citirano: 16.07.2019.]

Sažetak
Kvaliteta nastavnog procesa u likovnoj kulturi uvelike ovisi o učinkovitoj i kreativnoj kombinaciji kako općih, tako i specifičnih (likovnih) nastavnih metoda. Cilj rada bio je ispitati u kojoj mjeri učitelji razredne nastave upotrebljavaju pojedine nastavne metode u nastavi likovne kulture te utvrditi njihovu percepciju značajki, specifičnosti, svrhe i ciljeva uporabe određenih nastavnih metoda i strategija. Preliminarno istraživanje provedeno je na uzorku od 109 učitelja u osnovnim školama Primorsko-goranske i Istarske županije. T-testom je utvrđeno postojanje statistički značajne razlike između uporabe pojedinih nastavnih metoda i stručne spreme učitelja samo na jednoj od 14 varijabli, dok je pri utvrđivanju statistički značajne razlike između uporabe pojedinih nastavnih metoda i statusa učitelja utvrđena statistički značajna razlika na 8 od 14 varijabli. Rezultati pokazuju da u školskoj praksi još uvijek prevladava uporaba općih, ustaljenih metoda rada u odnosu na suvremene i specifične metode. Namjera ovog rada je doprinos istraživanju problematike primjene općih i specifičnih nastavnih metoda u nastavi likovne kulture, s ciljem osuvremenjivanja školske prakse te poticanja daljnjih istraživanja na ovom, još uvijek nedovoljno istraženom području.

Ključne riječi
likovna kultura; opće i specifične nastavne metode; nastavne strategije; učitelji razredne nastave

Hrčak ID: 160183

URI
https://hrcak.srce.hr/160183

[engleski]

Posjeta: 897 *