Poslovna izvrsnost, Vol. 10 No. 1, 2016.
Prethodno priopćenje
PRIMJENA MODELA OPTIMIZACIJE UPRAVLJANJA ASORTIMANOM (OPTAS MODEL) NA MALOPRODAJNIM MJESTIMA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Ivan Kovač
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Mirko Palić
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marko Lovrić
; Jamnica d.d.
Sažetak
Rad se detaljno bavi fenomenom upravljanja asortimanom, obrađujući ga kao strateški proces koji se provodi na tržištu bezalkoholnih pića u Republici Hrvatskoj, kako bi trgovci i proizvođači učinkovitije iskorištavali maloprodajni potencijal u svrhu povećanja profitabilnosti na način da se optimalnom ponudom asortimana na najbolji način zadovolje potrebe potrošača. Model optimizacije upravljanja asortimanom (OPTAS model) primijenjen u ovom radu predstavlja rezultat višegodišnje istraživanja i implementacije upravljanja asortimanom na maloprodajnom mjestu. Rezultati provedenog empirijskog istraživanja pokazuju da se već i nakon djelomične implementacije “Modela optimizacije upravljanja asortimanom na maloprodajnom mjestu” značajno poboljšava uspješnost poslovanja. Stoga ovaj rad i u njemu prikazan Model može predstavljati učinkovit algoritam za implementaciju ove složene problematike u poslovnoj praksi.
Ključne riječi
OPTAS model; upravljanje asortimanom; bezalkoholna pića; prodavaonica
Hrčak ID:
160379
URI
Datum izdavanja:
15.6.2016.
Posjeta: 4.064 *