hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

STAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE

Martina Magaš ; Dječji vrtić "Radost",Crikvenica, Republika Hrvatska
Sanja Tatalović Vorkapić ; Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (35 MB) str. 27-37 preuzimanja: 269* citiraj
APA 6th Edition
Magaš, M. i Tatalović Vorkapić, S. (2015). STAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE. Život i škola, LXI (2), 27-37. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/162136
MLA 8th Edition
Magaš, Martina i Sanja Tatalović Vorkapić. "STAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE." Život i škola, vol. LXI, br. 2, 2015, str. 27-37. https://hrcak.srce.hr/162136. Citirano 19.11.2019.
Chicago 17th Edition
Magaš, Martina i Sanja Tatalović Vorkapić. "STAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE." Život i škola LXI, br. 2 (2015): 27-37. https://hrcak.srce.hr/162136
Harvard
Magaš, M., i Tatalović Vorkapić, S. (2015). 'STAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE', Život i škola, LXI(2), str. 27-37. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/162136 (Datum pristupa: 19.11.2019.)
Vancouver
Magaš M, Tatalović Vorkapić S. STAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.11.2019.];LXI(2):27-37. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162136
IEEE
M. Magaš i S. Tatalović Vorkapić, "STAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE", Život i škola, vol.LXI, br. 2, str. 27-37, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162136. [Citirano: 19.11.2019.]

Sažetak
Stavovi ravnatelja prema (samo)vrednovanju ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje bitno utječu na uspješnost provođenja procesa (samo)vrednovanja, kao i na korištenje rezultatima za planiranje razvoja kvalitete. Stoga je cilj ovoga istraživanja bio ispitati i analizirati stavove ravnatelja o (samo)vrednovanju rada ustanova za rani i pred-školski odgoj i obrazovanje te odnos između karakteristika vrtića, socio demografskih osobina ravnatelja i njihovih stavova prema (samo)vrednovanju. U istraživanju su sudjelovala 62 ravnatelja dječjih vrtića iz cijele Hrvatske, odnosno 9,2% od ukupnoga broja ravnatelja ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj. Svi suispitanici žene, prosječne dobi M=48,17 godina (SD=7,8), u rasponu od 32 do 64 godine. Primijenjena je anketa koja se sastoji od 31 tvrdnje, konstruirana za potrebe ovoga istraživanja. Kao što se očekivalo, općenito su utvrđeni pozitivni stavovi ravnatelja dječjih vrtića prema (samo)vrednovanju. Pored toga, utvrđena je pozitivna korelacija između stručne spreme ravnatelja i stavova prema (samo)vrednovanju, to jest ravnatelji s visokom stručnom spremom iskazali su pozitivniji stav prema (samo)vrednovanju. Utvrđeni rezultati ukazuju na važnost ispitivanja stavova prema kvaliteti rada ustanova i (samo)vrednovanju te potvrđuju značajnu ulogu ravnatelja u procesu osiguranja i unapređenja kvalitete rada vrtića.

Ključne riječi
kvaliteta; (samo)vrednovanje; stavovi ravnatelja; ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Hrčak ID: 162136

URI
https://hrcak.srce.hr/162136

[engleski] [njemački]

Posjeta: 718 *