APA 6th Edition Dolački, N. i Ljubin Golub, T. (2015). Prepoznavanje i reagiranje budućih učitelja razredne nastave na vršnjačko zlostavljanje. Napredak, 156 (1-2), 25-46. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/166155
MLA 8th Edition Dolački, Nikolina i Tajana Ljubin Golub. "Prepoznavanje i reagiranje budućih učitelja razredne nastave na vršnjačko zlostavljanje." Napredak, vol. 156, br. 1-2, 2015, str. 25-46. https://hrcak.srce.hr/166155. Citirano 22.01.2021.
Chicago 17th Edition Dolački, Nikolina i Tajana Ljubin Golub. "Prepoznavanje i reagiranje budućih učitelja razredne nastave na vršnjačko zlostavljanje." Napredak 156, br. 1-2 (2015): 25-46. https://hrcak.srce.hr/166155
Harvard Dolački, N., i Ljubin Golub, T. (2015). 'Prepoznavanje i reagiranje budućih učitelja razredne nastave na vršnjačko zlostavljanje', Napredak, 156(1-2), str. 25-46. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/166155 (Datum pristupa: 22.01.2021.)
Vancouver Dolački N, Ljubin Golub T. Prepoznavanje i reagiranje budućih učitelja razredne nastave na vršnjačko zlostavljanje. Napredak [Internet]. 2015 [pristupljeno 22.01.2021.];156(1-2):25-46. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/166155
IEEE N. Dolački i T. Ljubin Golub, "Prepoznavanje i reagiranje budućih učitelja razredne nastave na vršnjačko zlostavljanje", Napredak, vol.156, br. 1-2, str. 25-46, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/166155. [Citirano: 22.01.2021.]
Sažetak Rad ispituje reakcije budućih učitelja na incidente vršnjačkog zlostavljanja opisane u vinjetama. Uzorak čine studenti koji se obrazuju za učitelje razredne nastave u osnovnoj školi na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu, Hrvatska (poučavaju učenike stare 7 - 10 godina) (N=166; 97% ženskih ispitanika).
Prezentirane su vinjete koje prikazuju verbalno, fizičko i relacijsko zlostavljanje u dvije varijante: u jednoj su i zlostavljač i žrtva bili dječaci, a u drugoj djevojčice. 39% ispitanika točno percipira relacijsko zlostavljanje, dok 73% točno kvalificira verbalno zlostavljanje. Relacijsko zlostavljanje se procjenjuje najmanje teškim ponašanjem od sva tri tipa zlostavljanja. Za relacijsko zlostavljanje ispitanici su preporučivali manju razinu intervencije učitelja nego za
verbalno i fizičko zlostavljanje.
Nije bilo razlike u težini procijenjenih incidenata, niti u težini preporučenih reakcija učitelja ovisno o tome je li zlostavljanje bilo između dječaka ili između djevojčica. Raspravljane su implikacije rezultata na edukaciju učitelja o postupanju u vršnjačkom zlostavljanju.