hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti

Andrea Vučetić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8311-3833 ; Ekonomska škola, Požega
Sergej Filipović   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7530-2677 ; ehnička škola i prirodoslova gimnazija Ruđera Boškovića, Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (353 KB) str. 319-340 preuzimanja: 326* citiraj
APA 6th Edition
Vučetić, A. i Filipović, S. (2015). Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti. Napredak, 156 (3), 319-340. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/166195
MLA 8th Edition
Vučetić, Andrea i Sergej Filipović. "Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti." Napredak, vol. 156, br. 3, 2015, str. 319-340. https://hrcak.srce.hr/166195. Citirano 18.05.2021.
Chicago 17th Edition
Vučetić, Andrea i Sergej Filipović. "Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti." Napredak 156, br. 3 (2015): 319-340. https://hrcak.srce.hr/166195
Harvard
Vučetić, A., i Filipović, S. (2015). 'Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti', Napredak, 156(3), str. 319-340. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/166195 (Datum pristupa: 18.05.2021.)
Vancouver
Vučetić A, Filipović S. Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti. Napredak [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.05.2021.];156(3):319-340. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/166195
IEEE
A. Vučetić i S. Filipović, "Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti", Napredak, vol.156, br. 3, str. 319-340, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/166195. [Citirano: 18.05.2021.]

Sažetak
Munjevit i ubrzan razvoj tehnologije te sve veća upotreba računala u nastavi od današnjeg prosvjetnog djelatnika zahtijevaju više nego što je to bilo potrebno u tradicionalnoj nastavi. Osluškujući interese učeničke populacije, postaje evidentna sve veća maloljetnička okupiranost društvenom mrežom Facebook.
U radu se nastoji opisati i analizirati istraživanje tog fenomena, provedeno s učenicima triju odjela šestoga razreda. S obzirom da osnovnoškolci svakodnevno provode vrijeme na Facebooku, cilj je rada provjeriti može li se ovisnost o virtualnom svijetu iskoristiti kako bi se poboljšali školski rezultati učenika u nastavi povijesti. S obzirom na rezultate, korištenje „Facebook metode“ pokazalo se korisnim jer su učenici pokazali značajno veći školski uspjeh.

Ključne riječi
učenje na daljinu; Facebook; individualizirana nastava povijesti; školski uspjeh

Hrčak ID: 166195

URI
https://hrcak.srce.hr/166195

Posjeta: 903 *