Prethodno priopćenje
Facebook – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti
Andrea Vučetić
orcid.org/0000-0001-8311-3833
; Ekonomska škola, Požega
Sergej Filipović
orcid.org/0000-0001-7530-2677
; ehnička škola i prirodoslova gimnazija Ruđera Boškovića, Osijek
Sažetak
Munjevit i ubrzan razvoj tehnologije te sve veća upotreba računala u nastavi od današnjeg prosvjetnog djelatnika zahtijevaju više nego što je to bilo potrebno u tradicionalnoj nastavi. Osluškujući interese učeničke populacije, postaje evidentna sve veća maloljetnička okupiranost društvenom mrežom Facebook.
U radu se nastoji opisati i analizirati istraživanje tog fenomena, provedeno s učenicima triju odjela šestoga razreda. S obzirom da osnovnoškolci svakodnevno provode vrijeme na Facebooku, cilj je rada provjeriti može li se ovisnost o virtualnom svijetu iskoristiti kako bi se poboljšali školski rezultati učenika u nastavi povijesti. S obzirom na rezultate, korištenje „Facebook metode“ pokazalo se korisnim jer su učenici pokazali značajno veći školski uspjeh.
Ključne riječi
učenje na daljinu; Facebook; individualizirana nastava povijesti; školski uspjeh
Hrčak ID:
166195
URI
Datum izdavanja:
1.7.2015.
Posjeta: 1.931 *