hrcak mascot   Srce   HID

Medijske studije, Vol.7 No.13 Lipanj 2016.

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20901/ms.7.13.7

Uvriježena mišljenja o hrvatskim novinarima na provjeri kod stručnjaka za odnose s javnošću

Ana Sušić ; diplomirala na Studiju komunikologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu
Matilda Kolić Stanić ; Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Odjel za komunikologiju, Zagreb
Jelena Jurišić ; Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Odjel za komunikologiju, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (649 KB) str. 120-133 preuzimanja: 190* citiraj
APA 6th Edition
Sušić, A., Kolić Stanić, M. i Jurišić, J. (2016). Uvriježena mišljenja o hrvatskim novinarima na provjeri kod stručnjaka za odnose s javnošću. Medijske studije, 7 (13), 120-133. https://doi.org/10.20901/ms.7.13.7
MLA 8th Edition
Sušić, Ana, et al. "Uvriježena mišljenja o hrvatskim novinarima na provjeri kod stručnjaka za odnose s javnošću." Medijske studije, vol. 7, br. 13, 2016, str. 120-133. https://doi.org/10.20901/ms.7.13.7. Citirano 22.10.2018.
Chicago 17th Edition
Sušić, Ana, Matilda Kolić Stanić i Jelena Jurišić. "Uvriježena mišljenja o hrvatskim novinarima na provjeri kod stručnjaka za odnose s javnošću." Medijske studije 7, br. 13 (2016): 120-133. https://doi.org/10.20901/ms.7.13.7
Harvard
Sušić, A., Kolić Stanić, M., i Jurišić, J. (2016). 'Uvriježena mišljenja o hrvatskim novinarima na provjeri kod stručnjaka za odnose s javnošću', Medijske studije, 7(13), str. 120-133. doi: https://doi.org/10.20901/ms.7.13.7
Vancouver
Sušić A, Kolić Stanić M, Jurišić J. Uvriježena mišljenja o hrvatskim novinarima na provjeri kod stručnjaka za odnose s javnošću. Medijske studije [Internet]. 20.06.2016. [pristupljeno 22.10.2018.];7(13):120-133. doi: https://doi.org/10.20901/ms.7.13.7
IEEE
A. Sušić, M. Kolić Stanić i J. Jurišić, "Uvriježena mišljenja o hrvatskim novinarima na provjeri kod stručnjaka za odnose s javnošću", Medijske studije, vol.7, br. 13, str. 120-133, lipanj 2016. [Online]. doi: https://doi.org/10.20901/ms.7.13.7

Sažetak
Novinari u hrvatskoj javnosti nemaju naročito dobru reputaciju. Naime, uvriježeno je mišljenje da, između ostaloga, pišu tendenciozno, da su skloni senzacionalizmu i manipulacijama te da im nedostaje analitičkih umijeća (usp. Kanižaj i Skoko, 2010; Jokoš i Kanižaj, 2012). Cilj je ovog istraživanja dobiti uvid u to kako novinarski rad i novinarsku profesiju u Hrvatskoj percipiraju stručnjaci za odnose s javnošću u korporativnom sektoru, koji s novinarima svakodnevno neposredno surađuju. Kako bi se ispitala reputacija hrvatskih novinara među stručnjacima za odnose s javnošću, korištena je metoda dubinskih intervjua, i to s osam stručnjaka za odnose s javnošću koji su zaposleni u većim korporacijama u Hrvatskoj. Istraživanje je pokazalo kako intervjuirani stručnjaci za odnose s javnošću hrvatske novinare
doživljavaju kao površne i pristrane izvjestitelje te više kao tragatelje za senzacijom nego za istinom. S druge strane, intervjuirani stručnjaci za odnose s javnošću nisu hrvatske novinare doživjeli kao zavidne, neodgovorne i potkupljive osobe. Osim toga, pokazali su razumijevanje za novinare, koji se susreću s raznim teškoćama, pogotovo u doba financijske krize.

Ključne riječi
reputacija hrvatskih novinara; odnosi s javnošću; odnosi s medijima; korporativni sektor; novinari; stručnjaci za odnose s javnošću

Hrčak ID: 166851

URI
https://hrcak.srce.hr/166851

[engleski]

Posjeta: 500 *