Skoči na glavni sadržaj

Medijske studije , Vol. 7 No. 13, 2016.

  • Datum izdavanja: 20.06.2016.
  • Objavljen na Hrčku: 07.07.2016.

Sadržaj

Puni tekst

Editor’s note (str. 2-2)

Uvodna bilješka (str. 1-1)

Viktorija Car
Uvodnik


How to Measure Media Information Knowledge? Analysis of Conceptual and Methodological Issues and Correlates (str. 0-0)

Nebojša Blanuša, Damir Ljubotina
Izvorni znanstveni članak


Typology of Video Gamers in Croatia: Some Socio-Cultural Characteristics (str. 0-0)

Krešimir Krolo, Željka Zdravković, Ivan Puzek
Izvorni znanstveni članak


Banning, Blocking and Boosting: Twitter’s Solo-Regulation of Expression (str. 43-57)

Marko Milosavljević, Sally Broughton Micova
Izvorni znanstveni članak


E-safety and Digital Skills as Part of School Curriculum (str. 59-74)

Lidija Kralj
Stručni rad


Countries as Tourist Brands: Creation, Managing and Evaluation (str. 0-0)

Božo Skoko, Dejan Gluvačević
Pregledni rad


Detecting the Online Image of “Average” Restaurants on TripAdvisor (str. 102-118)

Hrvoje Jakopović
Izvorni znanstveni članak


A Common Opinion on Croatian Journalists Tested by PR Profesionals (str. 0-0)

Ana Sušić, Matilda Kolić Stanić, Jelena Jurišić
Prethodno priopćenje


The Beautiful and Dangerous: A New Depiction of Heroines in North American Television Drama Series (str. 0-0)

Irena Sever Globan, Antonija Pavić
Izvorni znanstveni članak


Prikazi i anotacije (str. 154-168)

Book Reviews (str. 154-168)

Tanja Grmuša, Jelena Voćkić-Avdagić, Christin Zindritsch, Zrinka Viduka, Hrvoje Jakopović, Đino Kolega
Recenzija, Prikaz slučaja


Information (str. 170-171)


Vijest


Sadržaj (str. 0-0)

Contents (str. 0-0)


Kazalo


Posjeta: 34.176 *