hrcak mascot   Srce   HID

Esej

Komunikacijska teorija simboličkog približavanja na primjeru britanske komičarske skupine Monty Python

Jelena Mihnjak ; Umjetnička akademija, Sveučilište u Osijeku

Puni tekst: hrvatski, pdf (117 KB) str. 0-0 preuzimanja: 90* citiraj
APA 6th Edition
Mihnjak, J. (2016). Komunikacijska teorija simboličkog približavanja na primjeru britanske komičarske skupine Monty Python. Artos, (4), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/168601
MLA 8th Edition
Mihnjak, Jelena. "Komunikacijska teorija simboličkog približavanja na primjeru britanske komičarske skupine Monty Python." Artos, vol. , br. 4, 2016, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/168601. Citirano 18.10.2019.
Chicago 17th Edition
Mihnjak, Jelena. "Komunikacijska teorija simboličkog približavanja na primjeru britanske komičarske skupine Monty Python." Artos , br. 4 (2016): 0-0. https://hrcak.srce.hr/168601
Harvard
Mihnjak, J. (2016). 'Komunikacijska teorija simboličkog približavanja na primjeru britanske komičarske skupine Monty Python', Artos, (4), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/168601 (Datum pristupa: 18.10.2019.)
Vancouver
Mihnjak J. Komunikacijska teorija simboličkog približavanja na primjeru britanske komičarske skupine Monty Python. Artos [Internet]. 2016 [pristupljeno 18.10.2019.];(4):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/168601
IEEE
J. Mihnjak, "Komunikacijska teorija simboličkog približavanja na primjeru britanske komičarske skupine Monty Python", Artos, vol., br. 4, str. 0-0, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/168601. [Citirano: 18.10.2019.]

Sažetak
Jedna od komunikacijskih teorija pomoću koje se stvaraju i prenose značenja, osim teorije simboličkog interakcionizma, koordiniranog upravljanja značenjem ili teorije pravila, konstruktivizma, narativne paradigme i teorije društvene konstrukcije stvarnosti je i teorija simboličkog približavanja[1], o kojoj će u ovom radu biti riječ. Komunikacijska teorija će biti opisana na primjeru britanske komičarske skupine Monty Python i njenih članova. Oni u svom umjetničkom izričaju što ga plasiraju u javnost putem jakog, tada još novog medija (televizije), koriste različite mogućnosti. Svoje teme fantazija „pričaju“ kroz priče, šale, viceve, metafore, anegdote ili druge pripovjedne oblike. Time prikazuju i svoj jedinstven doživljaj značenja različitih simbola za percepciju stvarnosti kojom se predstavljaju javnosti, za ovu grupu imaju. Prikazat će se Pythonovci kao komičarska skupina, čimbenici koji utječu na stvaranje kohezije u skupini, zatim i posljedice koje kohezija na njih kao skupina ima. Navest će se i nekoliko primjera kojima se dokazuje simboličko približavanje ove jedinstvene skupine pojedinaca kroz prikaz spektra mogućosti njihovog pozamašnog umjetničkog opusa.

Ključne riječi
simboličko približavanje; fantazije; simboli; Monty Python

Hrčak ID: 168601

URI
https://hrcak.srce.hr/168601

Posjeta: 185 *