Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21861/HGG.2016.78.02.04

Obrazovni pristupi u regionalnoj geografiji: jugoistočna Azija – studija slučaja

Ana Vovk Korže ; Univerza v Mariboru, Oddelek za geografijo, Maribor, Slovenija
Sandra Špoljar ; Osnovna šola Louisa Adamiča, Grosuplje, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 389 Kb

str. 101-120

preuzimanja: 529

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 389 Kb

str. 101-120

preuzimanja: 443

citiraj


Sažetak

U prošlosti je regionalna geografija imala veću važnost u sveučilišnim nastavnim programima geografije nego danas. Na nekim je slovenskim sveučilištima regionalna geografija Azije samo izborni predmet. To smatramo slabom točkom jer je Azija (a unatrag desetak godina osobito jugoistočna Azija) jedna od vodećih gospodarskih sila i najnastanjeniji kontinent, te bi geografi trebali biti upoznati s pojedinim njezinim regijama. Naš je cilj bio analizirati nastavni program geografije jugoistočne Azije i steći uvid u njegovu strukturu i metodogiju obrazovanja. U tu smo svrhu analizirali nastavne programe geografije i 27 materijala za učenje geografije jugoistočne Azije. Dodatni nam je cilj bio otkriti zahtijeva li regionalna geografija jugoistočne Azije inovativnije obrazovne pristupe s obzirom na to da mnogo geografa traži posao u tom dijelu svijeta. Otkrili smo da unatoč svakodnevnim vezama s jugoistočnom Azijom zbog mnoštva proizvoda i izvora energije iz toga dijela svijeta mi i dalje taj dio Azije ne uključujemo posve u poučavanje regionalne geografije.

Ključne riječi

regionalna geografija; jugoistočna Azija; obrazovanje; Slovenija

Hrčak ID:

173022

URI

https://hrcak.srce.hr/173022

Datum izdavanja:

16.1.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.220 *