Pregledni rad
https://doi.org/10.21464/sp311019
Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe
Maja Bjelica
orcid.org/0000-0002-7499-2861
; University of Primorska, Science and Research Centre Koper, Institute for Philosophical Studies, Garibaldijeva 1, SI–6000 Koper
Puni tekst: hrvatski pdf 2.528 Kb
str. 129-138
preuzimanja: 498
citiraj
APA 6th Edition
Bjelica, M. (2016). Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe. Synthesis philosophica, 31 (1), 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
MLA 8th Edition
Bjelica, Maja. "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe." Synthesis philosophica, vol. 31, br. 1, 2016, str. 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bjelica, Maja. "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe." Synthesis philosophica 31, br. 1 (2016): 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
Harvard
Bjelica, M. (2016). 'Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe', Synthesis philosophica, 31(1), str. 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
Vancouver
Bjelica M. Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe. Synthesis philosophica [Internet]. 2016 [pristupljeno 22.12.2024.];31(1):129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
IEEE
M. Bjelica, "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe", Synthesis philosophica, vol.31, br. 1, str. 129-138, 2016. [Online]. https://doi.org/10.21464/sp311019
Puni tekst: engleski pdf 2.528 Kb
str. 129-138
preuzimanja: 828
citiraj
APA 6th Edition
Bjelica, M. (2016). Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe. Synthesis philosophica, 31 (1), 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
MLA 8th Edition
Bjelica, Maja. "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe." Synthesis philosophica, vol. 31, br. 1, 2016, str. 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bjelica, Maja. "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe." Synthesis philosophica 31, br. 1 (2016): 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
Harvard
Bjelica, M. (2016). 'Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe', Synthesis philosophica, 31(1), str. 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
Vancouver
Bjelica M. Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe. Synthesis philosophica [Internet]. 2016 [pristupljeno 22.12.2024.];31(1):129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
IEEE
M. Bjelica, "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe", Synthesis philosophica, vol.31, br. 1, str. 129-138, 2016. [Online]. https://doi.org/10.21464/sp311019
Puni tekst: francuski pdf 2.528 Kb
str. 129-138
preuzimanja: 360
citiraj
APA 6th Edition
Bjelica, M. (2016). Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe. Synthesis philosophica, 31 (1), 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
MLA 8th Edition
Bjelica, Maja. "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe." Synthesis philosophica, vol. 31, br. 1, 2016, str. 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bjelica, Maja. "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe." Synthesis philosophica 31, br. 1 (2016): 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
Harvard
Bjelica, M. (2016). 'Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe', Synthesis philosophica, 31(1), str. 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
Vancouver
Bjelica M. Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe. Synthesis philosophica [Internet]. 2016 [pristupljeno 22.12.2024.];31(1):129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
IEEE
M. Bjelica, "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe", Synthesis philosophica, vol.31, br. 1, str. 129-138, 2016. [Online]. https://doi.org/10.21464/sp311019
Puni tekst: njemački pdf 2.528 Kb
str. 129-138
preuzimanja: 398
citiraj
APA 6th Edition
Bjelica, M. (2016). Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe. Synthesis philosophica, 31 (1), 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
MLA 8th Edition
Bjelica, Maja. "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe." Synthesis philosophica, vol. 31, br. 1, 2016, str. 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bjelica, Maja. "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe." Synthesis philosophica 31, br. 1 (2016): 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
Harvard
Bjelica, M. (2016). 'Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe', Synthesis philosophica, 31(1), str. 129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
Vancouver
Bjelica M. Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe. Synthesis philosophica [Internet]. 2016 [pristupljeno 22.12.2024.];31(1):129-138. https://doi.org/10.21464/sp311019
IEEE
M. Bjelica, "Glazbeno proizvedeni svijet. Mogućnosti rekompozicije i stvaranja ljudskog svijeta kroz djelatnost glazbe", Synthesis philosophica, vol.31, br. 1, str. 129-138, 2016. [Online]. https://doi.org/10.21464/sp311019
Sažetak
Ovaj rad nudi interdisciplinarni pogled i promišljanje međusobnih veza i odnosa između glazbe, ljudskog života i svijeta. S namjerom da se predstave mogući načini definiranja glazbe, razmatraju se dva pristupa: »glazbanje« (»musicking«) i disjunktivna strategija razumijevanja glazbe, od kojih oba nude deskriptivni, no ne i vrednujući pogled. Nakon kratkog osvrta na glazbu kao sredstvo političke propagande ili sredstvo iz sfere masovne produkcije i konformizma, šire je predstavljeno drugo lice glazbe pomoću pojma »glazbe zajednice«, gdje težnja k nemogućem, kao bezuvjetna dobrodošlica, te beskonačna odgovornost prema drugome čine glazbu univerzalnom vježbom etičkih gestā, otvorenosti i prihvaćanja.
Ključne riječi
glazba; glazba i filozofija; definicija glazbe; glazba kao događaj; »glazbanje«; glazbeni susret; propagandna glazba; »glazba zajednice«; bezuvjetna dobrodošlica
Hrčak ID:
179910
URI
https://hrcak.srce.hr/179910
Datum izdavanja:
5.9.2016.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
francuski
njemački
Posjeta: 3.891
*