Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.11.1.17
PREUSTROJ POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA
Vlado Galičić
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Kao odgovor na rastuću konkurenciju, menadžment hotela mora razviti nove grupe hotelskih usluga i svoju ponudu usredotočiti na određene segmente turističkog tržišta. Iz toga slijedi da se tržišna segmentacija turističkog tržišta ogleda u organizacijskoj segmentaciji. Svaka organizacija poslovnih funkcija i radnih procesa koji se odvijaju u hotelu, odraz je cilja zbog kojeg je ustanovljena i okolnosti u kojima djeluje. Prvi preduvjet razumijevanja te organizacije je razumijevanje novih konkurencijskih utjecaja i modernih upravljačkih metoda koje se javljaju u rastućem opsegu. Mijenjanje tradicionalne organizacije u modemu organizaciju, danas je jedan od najvećih izazova hotelskom menadžmentu. Kroz proces poslovnog reinženjeringa i usredotočenje na odvijanje poslovnih procesa, posao menadžmcnta izvršit će se uspješnije, naročito ako se imaju na umu organizacijske implikacije koje sa sobom donosi.
Ključne riječi
hotel; poslovne funkcije; procesne funkcije; preustroj
Hrčak ID:
181369
URI
Datum izdavanja:
30.6.2005.
Posjeta: 2.379 *