Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.1.18

MODEL UVOĐENJA OBRAČUNA TROŠKOVA PROCESA U HOTELSKU INDUSTRIJU

Sandra Janković orcid id orcid.org/0000-0003-0826-9461 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 5.990 Kb

str. 275-300

preuzimanja: 2.020

citiraj


Sažetak

Uslužni sektor ubrzo nakon proizvođačkog bilježi implementaciju obračuna troškova procesa. To se posebno odnosi na zdravstvene, financijske, obrazovne, osiguravateljske
institucije ali ne i na hotelska pouzeća. Uvođenjem obračuna troškova procesa hotelski menadžeri će znati koja im je usluga najprofitabilnija, koji su gosti najprofitabilniji te koje
sve procese konzumiraju određene grupe gostiju. Fokusiranje na procese povećati će kvalitetu usluga i poboljšati profitabilnost tržišnih segmenata hotela. Klasifikacija procesa
na one koji stvaraju i koji ne stvaraju vrijednost pridonijeti će da sc dugoročno smanje troškovi nekorisnih procesa, izluče procesi koji uzrokuju nepotrebne troškove, koji su
neučinkoviti ili se mogu poboljšati.

Ključne riječi

obračun troškova procesa u hotelskoj industriji; profitabilnost tržišnih segmenata; konceptualni model uvođenja obračuna troškova procesa u hotelu

Hrčak ID:

181370

URI

https://hrcak.srce.hr/181370

Datum izdavanja:

30.6.2005.

Posjeta: 2.683 *