Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.11.1.18
MODEL UVOĐENJA OBRAČUNA TROŠKOVA PROCESA U HOTELSKU INDUSTRIJU
Sandra Janković
orcid.org/0000-0003-0826-9461
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Uslužni sektor ubrzo nakon proizvođačkog bilježi implementaciju obračuna troškova procesa. To se posebno odnosi na zdravstvene, financijske, obrazovne, osiguravateljske
institucije ali ne i na hotelska pouzeća. Uvođenjem obračuna troškova procesa hotelski menadžeri će znati koja im je usluga najprofitabilnija, koji su gosti najprofitabilniji te koje
sve procese konzumiraju određene grupe gostiju. Fokusiranje na procese povećati će kvalitetu usluga i poboljšati profitabilnost tržišnih segmenata hotela. Klasifikacija procesa
na one koji stvaraju i koji ne stvaraju vrijednost pridonijeti će da sc dugoročno smanje troškovi nekorisnih procesa, izluče procesi koji uzrokuju nepotrebne troškove, koji su
neučinkoviti ili se mogu poboljšati.
Ključne riječi
obračun troškova procesa u hotelskoj industriji; profitabilnost tržišnih segmenata; konceptualni model uvođenja obračuna troškova procesa u hotelu
Hrčak ID:
181370
URI
Datum izdavanja:
30.6.2005.
Posjeta: 2.683 *