hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

POSEBNOSTI ODLUČIVANJA PROPAGANDNE FUNKCIJE U KONTINENTALNOM TURIZMU

Igor Brajdić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 27-34 preuzimanja: 120* citiraj
APA 6th Edition
Brajdić, I. (2003). POSEBNOSTI ODLUČIVANJA PROPAGANDNE FUNKCIJE U KONTINENTALNOM TURIZMU. Tourism and hospitality management, 9 (1), 27-34. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181522
MLA 8th Edition
Brajdić, Igor. "POSEBNOSTI ODLUČIVANJA PROPAGANDNE FUNKCIJE U KONTINENTALNOM TURIZMU." Tourism and hospitality management, vol. 9, br. 1, 2003, str. 27-34. https://hrcak.srce.hr/181522. Citirano 11.04.2021.
Chicago 17th Edition
Brajdić, Igor. "POSEBNOSTI ODLUČIVANJA PROPAGANDNE FUNKCIJE U KONTINENTALNOM TURIZMU." Tourism and hospitality management 9, br. 1 (2003): 27-34. https://hrcak.srce.hr/181522
Harvard
Brajdić, I. (2003). 'POSEBNOSTI ODLUČIVANJA PROPAGANDNE FUNKCIJE U KONTINENTALNOM TURIZMU', Tourism and hospitality management, 9(1), str. 27-34. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181522 (Datum pristupa: 11.04.2021.)
Vancouver
Brajdić I. POSEBNOSTI ODLUČIVANJA PROPAGANDNE FUNKCIJE U KONTINENTALNOM TURIZMU. Tourism and hospitality management [Internet]. 2003 [pristupljeno 11.04.2021.];9(1):27-34. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181522
IEEE
I. Brajdić, "POSEBNOSTI ODLUČIVANJA PROPAGANDNE FUNKCIJE U KONTINENTALNOM TURIZMU", Tourism and hospitality management, vol.9, br. 1, str. 27-34, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181522. [Citirano: 11.04.2021.]

Sažetak
Jedna od primarnih funkcija turističkog poduzeća je propaganda, kao dio šire marketinške funkcije. Svaka funkcija ima svoje posebnosti koje se ispoljavaju na različitim procesima u poduzeću među kojima se ističe odlučivanje. Osim same funkcije propagande pretpostavka je da kontinentalni turizam zbog svoje pretežite orijentacije na pružanje ugostiteljskih, a manje hotelskih usluga, ima svoje posebnosti odlučivanja u okviru propagandne funkcije. Provedeno empirijsko istraživanje u dijelu kontinentalnog turizma koji obuhvaća Hrvatsko zagorje je usmjereno na niz tipičnih značajki odlučivanja kao što su vrste odluka, načini odlučivanja te ishodi alternativa, kontrola efekata i mjere za poboljšanje odlučivanja. Od vrsta odluka većina managera i izvršitelja smatra da se u najvećoj mjeri donose zadovoljavajuće odluke kao i rutinske odluke što je u skladu sa pretežitim usmjerenjem na pružanje osnovnih ugostiteljskih usluga. Zbog opće orijentacije na grupno odlučivanje slijedi zaključak da upravljačka struktura samo proizvoljno kontaktira sa izvršiteljima kada treba izabrati propagandni medij. Od zadnje grupe pitanja ističe se zaključak da sve što ima veze sa znanošću u anketiranim poduzećima se primjenjuje u najmanjoj mogućoj mjeri.

Ključne riječi
propaganda; odlučivanje; kontinentalni turizam

Hrčak ID: 181522

URI
https://hrcak.srce.hr/181522

[engleski]

Posjeta: 271 *