Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.8.1-2.6

VREDNOVANJE ANKETNIH UPITNIKA SA STAJALIŠTA ISPITANIKA-MENADŽERA U TURIZMU

Igor Brajdić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 3.809 Kb

str. 65-78

preuzimanja: 5.039

citiraj


Sažetak

Anketiranje pomoću anketnih upitnika je najčešći, a ponekad i jedini instrument istraživanja kako za znanstvene tako i stručne analize društvenih kretanja. Anketni upitnik je nezaobilazni mjerni instrument pomoću kojeg se dobivaju ulazni podaci za različite analize, od kojih su najčešće one statističkog karaktera. Kvalitetu istraživanja baziranom na anketiranje pomoću anketnog upitnika ovisi o nizu čimbenika među kojima je od posebnog značaja odnos ispitanika prema anketnom upitniku. Odnos ispitanika prema anketiranju je od važnosti jer se putem upitnika najčešće ispituju nečiji stavovi i mišljenja po nekom pitanju. Značajno mjesto u društvenim istraživanjima zauzima istraživanje značajki menadžmenta u turizmu. U provedenom empirijskom istraživanju ispitano kakav je stav menadžera u turizmu Hrvatske prema anketnim upitnicima i to sa stajališta učestalosti njihovog dobivanja i ispunjavanja te vrednovanje njihove kvalitete. U tu svrhu korištena je anketa kao instrument za dobivanje potrebnih pokazatelja o odnosu menadžera u turizmu prema anketnom upitniku. Istraživanje pokazuje da većina menadžera ne smatra anketiranje anketnim upitnikom izrazito dobrim instrumentom istraživanja, ali ga ipak većinom prihvaća što proizlazi iz učestalosti i preciznosti ispunjavanja.

Ključne riječi

anketiranje; turizam; menadžeri

Hrčak ID:

181670

URI

https://hrcak.srce.hr/181670

Datum izdavanja:

30.12.2002.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 6.722 *