Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.4.1.15
Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja
Marcel Meler
; Ekonomski fakultet, Sveučilište Josipa Juija Strossmayera Osijek, Hrvatska
Sažetak
Svrha stvaranja vlastitog identiteta hrvatskog Podunavlja je, među inim, da se u hrvatskim, ali i širim, gospodarskim i političkim uvjetima hrvatsko Podunavlje preobrazi iz objekta u aktivni subjekt svih zbivanja. Naravno, u vremenskom smislu identitet hrvatskog Podunavlja može se vezati za prošlost, sadašnjost ili budućnost. U radu se obrazlaže mogući budući identitet hrvatskog Podunavlja temeljen na zasadama prošlosti i sadašnjosti te poduprijet strateškim osmišljavanjem iskorištavanja i usmjeravanja prirodnih, društvenih, ljudskih i inih resursa, a kao njegov zasebni, integrativni dio obrazlaže se i turistički identitet. Pri tomu se iskazuje osobit naglasak na nedvojbenu kvalitetu prirodnih i drugih resursa atraktivnosti hrvatskog Podunavlja, njihovu polivalentnost s drugim turističkim destinacijama u Istočnoj Hrvatskoj kao i njihovu integrativnost unutar cjelovitog turističkog proizvoda Republike Hrvatske.
Ključne riječi
hrvatsko Podunavlje; identitet; marketing; turistička destinacija; turistički proizvod
Hrčak ID:
182116
URI
Datum izdavanja:
30.7.1998.
Posjeta: 1.910 *