Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.3.2.7
Konkurentna sposobnost turizma Republike Hrvatske u strategiji izvoza
Zdravko Šergo
; Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč, Hrvatska
Desimir Bošković
; Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč, Hrvatska
Zdenko Tomčić
; Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč, Hrvatska
Sažetak
Rad prikazuje rezultate povijesnoga istraživanja konkurentne sposobnosti hrvatskoga turizma (1962.-1992.), te potonje rezultate integrira kroz analizu međuzavisnosti konkurentnosti i korištenja hotelijerskih kapaciteta Republike Hrvatske (kapitalnoga koeficijenta). Strategija re-struktuiranja konkurentnosti hrvatske turističke ponude danas podrazumijeva imperativno de-masifikaciju masovnoga tržišta, te aplikaciju dosljednoga kompetitivnoga, turističkoga tržišnoga modela imperfektne konkurencije.
Ključne riječi
konkurentnost; indeks konkurentnosti; turističko-ugostiteljski sektor; fiksni kapital; marginalni kapitalni koeficijent
Hrčak ID:
182329
URI
Datum izdavanja:
30.12.1997.
Posjeta: 1.460 *