Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.3.2.14

Menadžment i kvaliteta usluga brodskog ugostiteljstva u Hrvatskoj

Borislav Šimundić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Damir Lovreković ; Jadrolinija, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 3.135 Kb

str. 393-406

preuzimanja: 849

citiraj


Sažetak

Naglim je razvojem turizma došlo do ubrzana razvoja putničke nacionalne flote čime je omogućeno 1989. godine priobalni i otočni dio Hrvatske posjeti 7,8 milijuna turista s ostvarenih 58 milijuna noćenja.
Paralelno s razvojem putničkoga brodarstva stvaralo se i brodsko ugostiteljstvo na linijskim brodovima te ugostiteljstvo na brodovima za kružno putovanje sa svim značajkama vezanim za razvoj brodogradnje i turizma u nas i u svijetu, pružajući putniku jednostavne ugostiteljske usluge na kratkim relacijama ili hotelijersko-ugostiteljske usluge na dužobalnim i međudržavnim linijama s dužinom navigacije od jednoga dana i više.
Inače, brodsko je ugostiteljstvo dio ukupnoga ugostiteljstva koje se obavlja na prijevoznim sredstvima, a svrha mu je zadovoljenje putnika u smještaju, prehrani i piću za vrijeme putovanja brodovima i predstavlja dio opće službe na brodovima. Brodska poduzeća vode ugostiteljstvo kao sporednu djelatnost koja je najčešće nužna za obavljanje temeljne djelatnosti, a to je prijevoz putnika i robe.
U ovome su radu istraživani menadžment i kvaliteta usluga brodskoga ugostiteljstva najvećega hrvatskoga brodara Jadrolinije Rijeka sa svim
specifičnostima i kritičkim osvrtom na pojedine dijelove pružanja usluga.

Ključne riječi

ugostiteljstvo; brodsko ugostiteljstvo; menadžment; kvaliteta

Hrčak ID:

182336

URI

https://hrcak.srce.hr/182336

Datum izdavanja:

30.12.1997.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.543 *