hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj

Vesna Borković ; Fakulteta za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Dubrovnik, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 279-290 preuzimanja: 162* citiraj
APA 6th Edition
Borković, V. (1995). Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj. Tourism and hospitality management, 1 (2), 279-290. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/182529
MLA 8th Edition
Borković, Vesna. "Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj." Tourism and hospitality management, vol. 1, br. 2, 1995, str. 279-290. https://hrcak.srce.hr/182529. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Borković, Vesna. "Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj." Tourism and hospitality management 1, br. 2 (1995): 279-290. https://hrcak.srce.hr/182529
Harvard
Borković, V. (1995). 'Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj', Tourism and hospitality management, 1(2), str. 279-290. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/182529 (Datum pristupa: 22.10.2020.)
Vancouver
Borković V. Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj. Tourism and hospitality management [Internet]. 1995 [pristupljeno 22.10.2020.];1(2):279-290. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/182529
IEEE
V. Borković, "Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj", Tourism and hospitality management, vol.1, br. 2, str. 279-290, 1995. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/182529. [Citirano: 22.10.2020.]

Sažetak
U članku se analizira sukladnost dosadašnje politike plasmana nositelja ponude i turističke politike u primjeni elemenata marketing spleta (proizvod/uslugu, prodaju, promociju i cijene). Zatim se upućuje na potrebu kvalitativne transformacije gotovo svakog važnijeg dijela turističke ponude i izgradnje odgovarajuće strategije razvoja i nastupa na tržištu na svim razinama: od gospodarskog subjekta do zemlje u cjelini. Takav je pristup, temeljen na standardnom modelu strateškog planiranja, izložen u drugom dijelu rada. S obzirom na privatizaciju i restrukturiranje ponude, posebna je pozornost posvećena malim i srednjim hotelima jer se može očekivati da će oni prevladavati u hotelijerstvu Hrvatske u većini turističkih destinacija.

Ključne riječi
politika plasmana; strateški marketing; mali i srednji hoteli

Hrčak ID: 182529

URI
https://hrcak.srce.hr/182529

[engleski]

Posjeta: 319 *