Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.1.2.5
Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj
Vesna Borković
; Fakulteta za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Dubrovnik, Hrvatska
Sažetak
U članku se analizira sukladnost dosadašnje politike plasmana nositelja ponude i turističke politike u primjeni elemenata marketing spleta (proizvod/uslugu, prodaju, promociju i cijene). Zatim se upućuje na potrebu kvalitativne transformacije gotovo svakog važnijeg dijela turističke ponude i izgradnje odgovarajuće strategije razvoja i nastupa na tržištu na svim razinama: od gospodarskog subjekta do zemlje u cjelini. Takav je pristup, temeljen na standardnom modelu strateškog planiranja, izložen u drugom dijelu rada. S obzirom na privatizaciju i restrukturiranje ponude, posebna je pozornost posvećena malim i srednjim hotelima jer se može očekivati da će oni prevladavati u hotelijerstvu Hrvatske u većini turističkih destinacija.
Ključne riječi
politika plasmana; strateški marketing; mali i srednji hoteli
Hrčak ID:
182529
URI
Datum izdavanja:
30.12.1995.
Posjeta: 1.662 *