Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.1.2.12

Imidž i marka hotela te specifičnosti u hrvatskom hotelijerstvu

Tonka Pančić Kombol ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.716 Kb

str. 381-391

preuzimanja: 816

citiraj


Sažetak

Na europskom i svjetskom tržištu hotelske ponude, te u stručnoj i znanstvenoj literaturi razvijena su, utvrđena i definirana načela marketinške koncepcije o stvaranju hotelskog proizvoda te o hotelskom menedžmentu kvalitete koja je temelj razvoja imidža imena hotela kao marke.
U razvoju hrvatskog hotelijerstva nisu se razvila razumijevanja o hotelu kao prizvodu čije se ime u svijesti korisnika povezuje s kvalitetom usluge i ponude.
U radu se ističu važnosti obilježavanja hotela kao proizvoda. Ističu se specifičnosti razvoja hrvatskog hotelijerstva u kojem se hoteli nisu razvijali kao marke već kao ujednačena hotelska ponuda za masovni turizam. Jedan od ključnih aspekata u
rješavanju problema razvoja hrvatskog hotelijerstva je školovanje menedžera i marketinških stručnjaka.

Ključne riječi

ime proizvoda; imidž; marka; kvaliteta; hrvatsko hotelijerstvo

Hrčak ID:

182628

URI

https://hrcak.srce.hr/182628

Datum izdavanja:

30.12.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.382 *