Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.1.2.12
Imidž i marka hotela te specifičnosti u hrvatskom hotelijerstvu
Tonka Pančić Kombol
; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
Na europskom i svjetskom tržištu hotelske ponude, te u stručnoj i znanstvenoj literaturi razvijena su, utvrđena i definirana načela marketinške koncepcije o stvaranju hotelskog proizvoda te o hotelskom menedžmentu kvalitete koja je temelj razvoja imidža imena hotela kao marke.
U razvoju hrvatskog hotelijerstva nisu se razvila razumijevanja o hotelu kao prizvodu čije se ime u svijesti korisnika povezuje s kvalitetom usluge i ponude.
U radu se ističu važnosti obilježavanja hotela kao proizvoda. Ističu se specifičnosti razvoja hrvatskog hotelijerstva u kojem se hoteli nisu razvijali kao marke već kao ujednačena hotelska ponuda za masovni turizam. Jedan od ključnih aspekata u
rješavanju problema razvoja hrvatskog hotelijerstva je školovanje menedžera i marketinških stručnjaka.
Ključne riječi
ime proizvoda; imidž; marka; kvaliteta; hrvatsko hotelijerstvo
Hrčak ID:
182628
URI
Datum izdavanja:
30.12.1995.
Posjeta: 2.382 *