Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.1.1.20
Marketing strategija uslužnih djelatnosti
Šime Šunić
; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
Budući da se gospodarstvo sve više razvija u smjeru uslužnih djelatnosti, nameće se potreba da marketing manageri, marketing stručnjaci i poduzetnici, što bolje upoznaju uslužne djelatnosti i njihovu važnost za gospodarstvo svake zemlje, pa i Hrvatske.
Usluge su neopipljive, nedjeljive, nepostojane i prolazne, pa svaki oblik usluga zahtijeva marketing strategiju. Naime, gospodarska uslužna djelatnost omogućava proizvodnji da premosti prostor ili segmente tržišta između proizvodnje i potrošnje, kako bi se u određenom vremenu i prostoru učinkovito zadovoljile potrebe potrošača i ostvarili ciljevi poduzeća, uz planiranu dobit ili profit. U prošlosti, uslužne djelatnosti su znatno zaostajale za proizvodnim poduzećima u usvajanju i primjeni marketing koncepcije, no sada se to znatno mijenja. Sukladno s iznesenim, marketing strategija u uslužnim djelatnostima
zahtijeva ne samo vanjski marketing, već i marketing unutar poduzeća, kako bi se motivirali djelatnici u pružanju usluga i podizanju razine kvalitete.
Ključne riječi
gospodarstvo; uslužne djelatnosti; usluge; proizvodnja; potrošači; prostor; marketing koncepcija; marketing strategija; motiviranost; aktivnosti; gospodarski subjekti; razvijene zemlje
Hrčak ID:
182702
URI
Datum izdavanja:
30.6.1995.
Posjeta: 3.680 *