Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

BUDUĆI UČITELJI U MODELU OBRAZOVANJA ZA PODUZETNIŠTVO

Mirjana Posavec orcid id orcid.org/0000-0003-4816-5747 ; Osnovna škola Ivana Rangera, Lepoglava, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 222 Kb

str. 207-219

preuzimanja: 503

citiraj


Sažetak

Živimo u vremenu u kojem daljnji razvoj tržišne ekonomije uvjetuje i potrebu za inovativnim i poduzetničkim sposobnostima. Stoga se već duži niz godina stručnom i istraživačkom praksom pokušava izgraditi obrazovni model za učenike koji razvijaju svoje poduzetničke sposobnosti već u primarom obrazovanju. Međutim, zanemaruje se činjenica da bi i institucije visokog obrazovanja budućih učitelja trebale naporno raditi kako bi poboljšale teorijski sustav obrazovanja za poduzetništvo i ponudile svojim studentima teorijska, praktična i metodička znanja organizacijom različitih kolegija. Organizacija pedagoškog procesa nemoguća je bez znanstvenog modeliranja kroz sustav pedagoškog treninga, kao i proces formiranja kreativne kompetencije budućih učitelja primarnog obrazovanja. Poduzetništvo treba biti podržano fleksibilnim kurikulima koji razvijaju poduzetničku kompetenciju koji studentima – budućim učiteljima omogućuje razvoj tako da studenti mogu sudjelovati u projektima i učiti u novim obrazovnim okruženjima. Ovaj članak daje kratki uvod o tome što bi obrazovne institucije visokih učilišta trebale imati u novom tipu obrazovanja koje je preduvjet inovativnosti i kvalitetnom razvoju poduzetničke kompetencije.

Ključne riječi

učenička zadruga; odgoj i obrazovanje za poduzetništvo; poduzetnička kompetencija; primarno obrazovanje; učiteljski fakulteti

Hrčak ID:

183453

URI

https://hrcak.srce.hr/183453

Datum izdavanja:

26.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.185 *