hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Online rješavanje potrošačkih sporova

Emilia Mišćenić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2695-9186 ; Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Vlatka Butorac Malnar ; Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (393 KB) str. 103-142 preuzimanja: 207* citiraj
APA 6th Edition
Mišćenić, E. i Butorac Malnar, V. (2017). Online rješavanje potrošačkih sporova. Godišnjak Akademije pravnih znanosti Hrvatske, VIII (1), 103-142. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/183852
MLA 8th Edition
Mišćenić, Emilia i Vlatka Butorac Malnar. "Online rješavanje potrošačkih sporova." Godišnjak Akademije pravnih znanosti Hrvatske, vol. VIII, br. 1, 2017, str. 103-142. https://hrcak.srce.hr/183852. Citirano 17.11.2019.
Chicago 17th Edition
Mišćenić, Emilia i Vlatka Butorac Malnar. "Online rješavanje potrošačkih sporova." Godišnjak Akademije pravnih znanosti Hrvatske VIII, br. 1 (2017): 103-142. https://hrcak.srce.hr/183852
Harvard
Mišćenić, E., i Butorac Malnar, V. (2017). 'Online rješavanje potrošačkih sporova', Godišnjak Akademije pravnih znanosti Hrvatske, VIII(1), str. 103-142. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/183852 (Datum pristupa: 17.11.2019.)
Vancouver
Mišćenić E, Butorac Malnar V. Online rješavanje potrošačkih sporova. Godišnjak Akademije pravnih znanosti Hrvatske [Internet]. 2017 [pristupljeno 17.11.2019.];VIII(1):103-142. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183852
IEEE
E. Mišćenić i V. Butorac Malnar, "Online rješavanje potrošačkih sporova", Godišnjak Akademije pravnih znanosti Hrvatske, vol.VIII, br. 1, str. 103-142, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183852. [Citirano: 17.11.2019.]

Sažetak
Pravo zaštite potrošača u europskom pravu kontinuirano se razvija, što je razvidno i u novom paketu reformi koji, uz alternativno rješavanje potrošačkih sporova, obuhvaća i mrežno (online) rješavanje potrošačkih sporova. Cilj je ovog rada analizirati prednosti i nedostatke reformskog paketa uzimajući u obzir njegove ciljeve kao i proučiti uspješnost postizanja tih ciljeva na domaćoj razini. U tu svrhu, uz europske propise, autorice kritički obrađuju ključna hrvatska rješenja uspoređujući ih s rješenjima drugih država članica EU-a. Autorice zaključuju kako reforma na domaćoj razini nije u potpunosti uspješna, što bi u provedbi moglo dovesti
do brojnih nejasnoća i pravne nesigurnosti.

Ključne riječi
alternativno rješavanje potrošačkih sporova; zaštita potrošača; Zakon o zaštiti potrošača; Zakon o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova; Direktiva 2013/11/EU; Uredba 524/2013

Hrčak ID: 183852

URI
https://hrcak.srce.hr/183852

[engleski]

Posjeta: 446 *