Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Razlike u prevalenciji poremećaja u ponašanju s obzirom na dob i spol učenika nekoliko zadarskih osnovnih škola

Smiljana Zrilić ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru; Zadar, Hrvatska
Tina Šimurina


Puni tekst: hrvatski pdf 463 Kb

str. 27-41

preuzimanja: 1.280

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 463 Kb

str. 42-42

preuzimanja: 3.131

citiraj


Sažetak

Tema ovog rada su poremećaji u ponašanju djece niže školske dobi. Cilj istraživanja je utvrditi razlike u prevalenciji poremećaja u ponašanju s obzirom na dob i spol. Problemi istraživanja uključuju ispitivanje: učestalosti poremećaja u ponašanju kod učenika 2. i 4. razreda osnovne škole, razlike u broju učenika s poremećajima u ponašanju s obzirom na spol, percepcije učitelja o kvaliteti suradnje s roditeljima djece s poremećajima u ponašanju i sa stručnim suradnicima u školi te angažiranost takve djece u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima. Prije provedenog istraživanja postavljenje su sljedeće hipoteze: 1) aktivni oblici poremećaja u ponašanju u većem su broju zabilježeni kod dječaka, a kod djevojčica pasivni; 2) učiteljice najčešće nisu zadovoljne sa suradnjom s roditeljima djece s poremećajima u ponašanju i sa stručnim suradnicima u školi; 3) djeca s poremećajima u ponašanju u najvećem broju slučajeva ne sudjeluju u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima.

Ključne riječi

poremećaji u ponašanju djece i mladih; rizični čimbenici; zaštitni čimbenici; eksternalizirani poremećaji u ponašanju; internalizirani poremećaji u ponašanju; prevencija

Hrčak ID:

186826

URI

https://hrcak.srce.hr/186826

Datum izdavanja:

31.3.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.237 *