Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja

Lidija Nikolić orcid id orcid.org/0000-0003-0360-0469 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 343 Kb

str. 161-179

preuzimanja: 324

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 343 Kb

str. 179-179

preuzimanja: 301

citiraj


Sažetak

Cilj je istraživanja evaluacija postojećega modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja i svojstava nastave glazbe na učiteljskim studijima u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno anketiranjem studenata učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku (N=307), Učiteljskom fakultetu u Zagrebu (N=344) i Odjelu za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru (N=121) te među nastavnicima glazbe (N=12) na učiteljskim studijima u Hrvatskoj. Postojeći model glazbenoga obrazovanja budućih učitelja evaluiran je jednim stupnjem iznad prosječne ocjene, a između ocjena studenata i nastavnika nema značajne razlike. Utvrđena je značajna razlika u evaluaciji modela kod studenata s različitih fakulteta. Evaluacija materijalnih uvjeta pokazala je kako je opremljenost učionica za nastavu glazbe dobra osim u nedovoljnoj opremljenosti glazbenim instrumentima koje bi studenti mogli upotrebljavati tijekom nastavnoga procesa. U radu se predlažu moguća rješenja proizašla iz ovog istraživanja koja bi mogla dovesti kvalitativnih promjena u glazbenom obrazovanju budućih učitelja.

Ključne riječi

glazbene kompetencije; koncepcija glazbenoga obrazovanja; nastava glazbe; učiteljski studij

Hrčak ID:

186884

URI

https://hrcak.srce.hr/186884

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.547 *