hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ŠKOLA SUTRAŠNJICE

Slavoljub Hilčenko

Puni tekst: hrvatski, pdf (682 KB) str. 88-93 preuzimanja: 279* citiraj
APA 6th Edition
Hilčenko, S. (2017). ŠKOLA SUTRAŠNJICE. Media, culture and public relations, 8 (1), 88-93. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/187085
MLA 8th Edition
Hilčenko, Slavoljub. "ŠKOLA SUTRAŠNJICE." Media, culture and public relations, vol. 8, br. 1, 2017, str. 88-93. https://hrcak.srce.hr/187085. Citirano 20.09.2019.
Chicago 17th Edition
Hilčenko, Slavoljub. "ŠKOLA SUTRAŠNJICE." Media, culture and public relations 8, br. 1 (2017): 88-93. https://hrcak.srce.hr/187085
Harvard
Hilčenko, S. (2017). 'ŠKOLA SUTRAŠNJICE', Media, culture and public relations, 8(1), str. 88-93. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/187085 (Datum pristupa: 20.09.2019.)
Vancouver
Hilčenko S. ŠKOLA SUTRAŠNJICE. Media, culture and public relations [Internet]. 2017 [pristupljeno 20.09.2019.];8(1):88-93. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187085
IEEE
S. Hilčenko, "ŠKOLA SUTRAŠNJICE", Media, culture and public relations, vol.8, br. 1, str. 88-93, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187085. [Citirano: 20.09.2019.]

Sažetak
Tradicionalnoj školi u Srbiji potrebni su radikalni, bolni i sistemski rezovi koji se odnose na njene obrazovne sadržaje (kurikulume), pristupe radu (obrazovnu tehnologiju-metodiku rada) pa i instuticionalno-formalno ustrojstvo (ali i neformalno obrazovanje). U posljednjih 10 godina, pogrešni potezi obrazovnih vlasti su od nastavnika napravili ''personom non grata'', dok su s druge strane, učenicima i roditeljima dana sva moguća prava. Uz to, IKT su u učionicu unijele takve promjene, kojima prosječan nastavnik nije dorastao, a još manje osposobljen, odgovoriti zahtjevima vremena i potrebama novih generacija. Ako i postoje takvi, oni nemaju na raspolaganju kvalitetno oblikovane e-sadržaje. Činjenica da se gotovo dva desetljeća odlagalo uvođenje predmeta Informatike i računala kao obveznog predmeta u osnovne škole u usporedbi sa zemljama čiji predškolci uče osnove programiranja je poražavajuća. Promjene koje se nameću školi sutrašnjice (globalno i lokalno) ići će u svim od navedenih pravaca. Cilj rada je predstavljanje mogućih rješenja za transformiranje današnje škole u školu sutrašnjice.

Ključne riječi
Tradicionalna škola; IKT; obrazovna tehnologija; formalno i neformalno obrazovanje; individualizirana škola sutrašnjice-nova globalno-lokalna paradigma

Hrčak ID: 187085

URI
https://hrcak.srce.hr/187085

[engleski]

Posjeta: 512 *