hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

ŠKOLA SUTRAŠNJICE

Slavoljub Hilčenko

Fulltext: croatian, pdf (682 KB) pages 88-93 downloads: 283* cite
APA 6th Edition
Hilčenko, S. (2017). ŠKOLA SUTRAŠNJICE. Media, culture and public relations, 8 (1), 88-93. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/187085
MLA 8th Edition
Hilčenko, Slavoljub. "ŠKOLA SUTRAŠNJICE." Media, culture and public relations, vol. 8, no. 1, 2017, pp. 88-93. https://hrcak.srce.hr/187085. Accessed 15 Oct. 2019.
Chicago 17th Edition
Hilčenko, Slavoljub. "ŠKOLA SUTRAŠNJICE." Media, culture and public relations 8, no. 1 (2017): 88-93. https://hrcak.srce.hr/187085
Harvard
Hilčenko, S. (2017). 'ŠKOLA SUTRAŠNJICE', Media, culture and public relations, 8(1), pp. 88-93. Available at: https://hrcak.srce.hr/187085 (Accessed 15 October 2019)
Vancouver
Hilčenko S. ŠKOLA SUTRAŠNJICE. Media, culture and public relations [Internet]. 2017 [cited 2019 October 15];8(1):88-93. Available from: https://hrcak.srce.hr/187085
IEEE
S. Hilčenko, "ŠKOLA SUTRAŠNJICE", Media, culture and public relations, vol.8, no. 1, pp. 88-93, 2017. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/187085. [Accessed: 15 October 2019]

Abstracts
Tradicionalnoj školi u Srbiji potrebni su radikalni, bolni i sistemski rezovi koji se odnose na njene obrazovne sadržaje (kurikulume), pristupe radu (obrazovnu tehnologiju-metodiku rada) pa i instuticionalno-formalno ustrojstvo (ali i neformalno obrazovanje). U posljednjih 10 godina, pogrešni potezi obrazovnih vlasti su od nastavnika napravili ''personom non grata'', dok su s druge strane, učenicima i roditeljima dana sva moguća prava. Uz to, IKT su u učionicu unijele takve promjene, kojima prosječan nastavnik nije dorastao, a još manje osposobljen, odgovoriti zahtjevima vremena i potrebama novih generacija. Ako i postoje takvi, oni nemaju na raspolaganju kvalitetno oblikovane e-sadržaje. Činjenica da se gotovo dva desetljeća odlagalo uvođenje predmeta Informatike i računala kao obveznog predmeta u osnovne škole u usporedbi sa zemljama čiji predškolci uče osnove programiranja je poražavajuća. Promjene koje se nameću školi sutrašnjice (globalno i lokalno) ići će u svim od navedenih pravaca. Cilj rada je predstavljanje mogućih rješenja za transformiranje današnje škole u školu sutrašnjice.

Keywords
Tradicionalna škola; IKT; obrazovna tehnologija; formalno i neformalno obrazovanje; individualizirana škola sutrašnjice-nova globalno-lokalna paradigma

Hrčak ID: 187085

URI
https://hrcak.srce.hr/187085

[english]

Visits: 520 *