hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Genealogija koncepta cjeloživotnog učenja

Anita Lukenda ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

Puni tekst: hrvatski, PDF (166 KB) str. 0-0 preuzimanja: 448* citiraj
APA 6th Edition
Lukenda, A. (2017). Genealogija koncepta cjeloživotnog učenja. Acta Iadertina, 14 (1), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/190039
MLA 8th Edition
Lukenda, Anita. "Genealogija koncepta cjeloživotnog učenja." Acta Iadertina, vol. 14, br. 1, 2017, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/190039. Citirano 20.09.2020.
Chicago 17th Edition
Lukenda, Anita. "Genealogija koncepta cjeloživotnog učenja." Acta Iadertina 14, br. 1 (2017): 0-0. https://hrcak.srce.hr/190039
Harvard
Lukenda, A. (2017). 'Genealogija koncepta cjeloživotnog učenja', Acta Iadertina, 14(1), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/190039 (Datum pristupa: 20.09.2020.)
Vancouver
Lukenda A. Genealogija koncepta cjeloživotnog učenja. Acta Iadertina [Internet]. 2017 [pristupljeno 20.09.2020.];14(1):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/190039
IEEE
A. Lukenda, "Genealogija koncepta cjeloživotnog učenja", Acta Iadertina, vol.14, br. 1, str. 0-0, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/190039. [Citirano: 20.09.2020.]

Sažetak
Svrha ovoga rada je pružiti razjašnjenje značenja koncepta cjeloživotnog učenja prateći njegov nastanak i razvoj. Polazi se od suvremenog značenja cjeloživotnog učenja a zatim se govori o tome kada, kako i zašto je taj pojam nastao pri čemu se pravi razlika između pojma cjeloživotnog učenja kao ideje i pojma cjeloživotnog učenja kao obrazovno-političkog konstrukta. Navodi se određenje koncepta cjeloživotnog učenja UNESCO-a, OECD-a, Vijeća Europe i Europske Unije koje je autorica iznašla korištenjem metode analize sadržaja na uzorku od ukupno osam ključnih dokumenata navedenih organizacija u okviru dviju razvojnih faza. Pružaju se i definicije pojmova srodnih pojmu cjeloživotnog učenja kako bi se ukazalo na razlike u njihovom i značenju cjeloživotnog učenja. Navode se i razmatraju različite orijentacije, odnosno stajališta o konceptu cjeloživotnog učenja. Na kraju se govori o razlozima zbog kojih je stariji koncept cjeloživotnog obrazovanja zamijenjen novijim konceptom cjeloživotnog učenja.

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; cjeloživotno obrazovanje; obrazovanje odraslih; UNESCO; OECD; Vijeće Europe; Europska Unija

Hrčak ID: 190039

URI
https://hrcak.srce.hr/190039

[engleski]

Posjeta: 746 *