hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA

Iva Buchberger ; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet Rijeka, Hrvatska
Vesna Kovač ; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (39 MB) str. 29-40 preuzimanja: 85* citiraj
APA 6th Edition
Buchberger, I. i Kovač, V. (2017). KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA. Život i škola, LXIII (1), 29-40. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193871
MLA 8th Edition
Buchberger, Iva i Vesna Kovač. "KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA." Život i škola, vol. LXIII, br. 1, 2017, str. 29-40. https://hrcak.srce.hr/193871. Citirano 29.02.2020.
Chicago 17th Edition
Buchberger, Iva i Vesna Kovač. "KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA." Život i škola LXIII, br. 1 (2017): 29-40. https://hrcak.srce.hr/193871
Harvard
Buchberger, I., i Kovač, V. (2017). 'KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA', Život i škola, LXIII(1), str. 29-40. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193871 (Datum pristupa: 29.02.2020.)
Vancouver
Buchberger I, Kovač V. KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 29.02.2020.];LXIII(1):29-40. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193871
IEEE
I. Buchberger i V. Kovač, "KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA", Život i škola, vol.LXIII, br. 1, str. 29-40, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193871. [Citirano: 29.02.2020.]

Sažetak
U ovom se radu propituje i daje pregled teorijskih razmatranja i ranijih istraživanja ključnih dimenzija (distribuiranog) školskog vođenja s fokusom na kritičko donošenje odluka. Ukazuje se na nedovoljnu razradu poželjnih načina sudjelovanja dionika u procesu donošenja odluka. U tom kontekstu predlaže se koncept kritičkog donošenja odluka koji se u ranijim raspravama provlači kao jedna od ključnih dimenzija učinkovitog distribuiranog školskog vođenja. Koncept se razrađuje na temelju izdvajanja i povezivanja odrednica dvaju fenomena – kritičkog mišljenja i donošenja odluka. Početno se predstavlja koncept kritičkog donošenja odluka, odnosno kritičkog vođenja, izdvojen iz malobrojnih istraživanja ovog područja. Zaključni dio rada ukazuje na izazove i otvorena pitanja koja buduća istraživanja (kritičkog) školskog vođenja trebaju uzeti u obzir. Kreirana je lista odrednica kritičkog donošenja odluka u školskom kontekstu koje se mogu provjeriti budućim empirijskim istraživanjima.

Ključne riječi
kritičko vođenje; kritičko donošenje odluka; obrazovna politika; školsko vođenje; sudjelovanje

Hrčak ID: 193871

URI
https://hrcak.srce.hr/193871

[engleski] [njemački]

Posjeta: 276 *