APA 6th Edition Buchberger, I. i Kovač, V. (2017). KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA. Život i škola, LXIII (1), 29-40. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193871
MLA 8th Edition Buchberger, Iva i Vesna Kovač. "KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA." Život i škola, vol. LXIII, br. 1, 2017, str. 29-40. https://hrcak.srce.hr/193871. Citirano 20.01.2021.
Chicago 17th Edition Buchberger, Iva i Vesna Kovač. "KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA." Život i škola LXIII, br. 1 (2017): 29-40. https://hrcak.srce.hr/193871
Harvard Buchberger, I., i Kovač, V. (2017). 'KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA', Život i škola, LXIII(1), str. 29-40. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193871 (Datum pristupa: 20.01.2021.)
Vancouver Buchberger I, Kovač V. KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 20.01.2021.];LXIII(1):29-40. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193871
IEEE I. Buchberger i V. Kovač, "KRITIČKO DONOŠENJE ODLUKA U KONTEKSTU ŠKOLSKOG VOĐENJA", Život i škola, vol.LXIII, br. 1, str. 29-40, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193871. [Citirano: 20.01.2021.]
Sažetak U ovom se radu propituje i daje pregled teorijskih razmatranja i ranijih istraživanja ključnih dimenzija (distribuiranog) školskog vođenja s fokusom na kritičko donošenje odluka. Ukazuje se na nedovoljnu razradu poželjnih načina sudjelovanja dionika u procesu donošenja odluka. U tom kontekstu predlaže se koncept kritičkog donošenja odluka koji se u ranijim raspravama provlači kao jedna od ključnih dimenzija učinkovitog distribuiranog školskog vođenja. Koncept se razrađuje na temelju izdvajanja i povezivanja odrednica dvaju fenomena – kritičkog mišljenja i donošenja odluka. Početno se predstavlja koncept kritičkog donošenja odluka, odnosno kritičkog vođenja, izdvojen iz malobrojnih istraživanja ovog područja. Zaključni dio rada ukazuje na izazove i otvorena pitanja koja buduća istraživanja (kritičkog) školskog vođenja trebaju uzeti u obzir. Kreirana je lista odrednica kritičkog donošenja odluka u školskom kontekstu koje se mogu provjeriti budućim empirijskim istraživanjima.