hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

MEDIJSKE KOMPETENCIJE UČITELJA RAZREDNE NASTAVE

Ivana Stanić ; Agencija za odgoj i obrazovanje, Podružnica u Osijeku Osijek, Hrvatska
Izabela Mlinarević ; OŠ Čakovci Čakovci, Hrvatska
Marija Novoselić ; OŠ „Ivana Brlić Mažuranić“ Strizivojna Strizivojna, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (123 KB) str. 69-81 preuzimanja: 355* citiraj
APA 6th Edition
Stanić, I., Mlinarević, I. i Novoselić, M. (2017). MEDIJSKE KOMPETENCIJE UČITELJA RAZREDNE NASTAVE. Život i škola, LXIII (1), 69-81. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193880
MLA 8th Edition
Stanić, Ivana, et al. "MEDIJSKE KOMPETENCIJE UČITELJA RAZREDNE NASTAVE." Život i škola, vol. LXIII, br. 1, 2017, str. 69-81. https://hrcak.srce.hr/193880. Citirano 05.12.2021.
Chicago 17th Edition
Stanić, Ivana, Izabela Mlinarević i Marija Novoselić. "MEDIJSKE KOMPETENCIJE UČITELJA RAZREDNE NASTAVE." Život i škola LXIII, br. 1 (2017): 69-81. https://hrcak.srce.hr/193880
Harvard
Stanić, I., Mlinarević, I., i Novoselić, M. (2017). 'MEDIJSKE KOMPETENCIJE UČITELJA RAZREDNE NASTAVE', Život i škola, LXIII(1), str. 69-81. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193880 (Datum pristupa: 05.12.2021.)
Vancouver
Stanić I, Mlinarević I, Novoselić M. MEDIJSKE KOMPETENCIJE UČITELJA RAZREDNE NASTAVE. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 05.12.2021.];LXIII(1):69-81. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193880
IEEE
I. Stanić, I. Mlinarević i M. Novoselić, "MEDIJSKE KOMPETENCIJE UČITELJA RAZREDNE NASTAVE", Život i škola, vol.LXIII, br. 1, str. 69-81, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193880. [Citirano: 05.12.2021.]

Sažetak
Medijska pismenost, kao predmet poučavanja, donosi inovacije u obrazovni sustav stoga je profesionalna obveza svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa i budućnost njihova stručnog usavršavanja razviti pripadajuće kompetencije. Na taj bi se način nastavni proces osuvremenio metodama poučavanja usmjerenim na učenika u svrhu oblikovanja samog nastavnog procesa, te sudjelovalo u poučavanju medijske pismenosti u nastavnom procesu. U ovom se radu analizira medijska pismenost učitelja razredne nastave kao i utjecaj navedene kompetencije na stvaranje pozitivne slike škole. Cilj istraživanja bio je ispitati koliko često i učinkovito učitelji primjenjuju medije u nastavnom procesu, koliko na temelju svoje funkcije pridonose ugledu osnovne škole uporabom medija, te ispitati ima li stručno usavršavanje utjecaj na primjenu medija u nastavnom procesu. Istraživanje je provedeno pomoću anketnog upitnika na prigodnom uzorku od 130 učitelja s područja Brodsko-posavske i Vukovarsko-srijemske županije. Dobivenim rezultatima istraživanja medijskih kompetencija učitelja razredne nastave utvrdila se iznadprosječna razina medijskih kompetencija učitelja i utvrdilo se da medijski kompetentniji učitelji, primjenjujući medije u nastavnom procesu, ostvaruju učinkovitu komunikaciju. Ovo istraživanje upućuje i na zaključak da učitelji razredne nastave u nastavnom procesu daju prednost suvremenijim pristupima poučavanja zbog ograničenih mogućnosti tradicionalnih izvora znanja.

Ključne riječi
slika i ugled škole (imidž); mediji; medijska pismenost; nastavni proces; učitelji

Hrčak ID: 193880

URI
https://hrcak.srce.hr/193880

[engleski] [njemački]

Posjeta: 908 *