hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

TEHNIČKA PRIPREMLJENOST I MOTIVIRANOST STUDENATA HRVATSKIH SVEUČILIŠTA ZA ONLINE OBLIK NASTAVE

Dina Jukić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (31 MB) str. 93-102 preuzimanja: 93* citiraj
APA 6th Edition
Jukić, D. (2017). TEHNIČKA PRIPREMLJENOST I MOTIVIRANOST STUDENATA HRVATSKIH SVEUČILIŠTA ZA ONLINE OBLIK NASTAVE. Život i škola, LXIII (1), 93-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193882
MLA 8th Edition
Jukić, Dina. "TEHNIČKA PRIPREMLJENOST I MOTIVIRANOST STUDENATA HRVATSKIH SVEUČILIŠTA ZA ONLINE OBLIK NASTAVE." Život i škola, vol. LXIII, br. 1, 2017, str. 93-102. https://hrcak.srce.hr/193882. Citirano 15.11.2019.
Chicago 17th Edition
Jukić, Dina. "TEHNIČKA PRIPREMLJENOST I MOTIVIRANOST STUDENATA HRVATSKIH SVEUČILIŠTA ZA ONLINE OBLIK NASTAVE." Život i škola LXIII, br. 1 (2017): 93-102. https://hrcak.srce.hr/193882
Harvard
Jukić, D. (2017). 'TEHNIČKA PRIPREMLJENOST I MOTIVIRANOST STUDENATA HRVATSKIH SVEUČILIŠTA ZA ONLINE OBLIK NASTAVE', Život i škola, LXIII(1), str. 93-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193882 (Datum pristupa: 15.11.2019.)
Vancouver
Jukić D. TEHNIČKA PRIPREMLJENOST I MOTIVIRANOST STUDENATA HRVATSKIH SVEUČILIŠTA ZA ONLINE OBLIK NASTAVE. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 15.11.2019.];LXIII(1):93-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193882
IEEE
D. Jukić, "TEHNIČKA PRIPREMLJENOST I MOTIVIRANOST STUDENATA HRVATSKIH SVEUČILIŠTA ZA ONLINE OBLIK NASTAVE", Život i škola, vol.LXIII, br. 1, str. 93-102, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193882. [Citirano: 15.11.2019.]

Sažetak
Mrežno (online) učenje oblik je nastave u kojemu se većina nastavnog sadržaja isporuča putem mreže. Ovakav oblik nastave koja se oslanja na modernu tehnologiju ima nekoliko prednosti nad tradicionalnom nastavom, poput pristupačnosti, individualizacije vremena i prostora učenja i alternativnog dizajna nastave. Budući da je učenje u mrežnom (online) okruženju samoregulirano, ono zahtijeva tehničku spremnost sudionika i motiviranost koja će se održati tijekom cijelog procesa učenja.
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi tehničku pripremljenost i motiviranost hrvatskih studenata za mrežni (online) oblik nastave te utvrditi postoje li razlike na temelju sociodemografskih čimbenika.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 1318 studenata hrvatskih sveučilišta. Istraživanjem su bili obuhvaćeni fakulteti i odjeli na kojima se provodi nastava iz svih znanstvenih područja. U analizi su korištene metode deskriptivne i inferencijalne statistike. Primijenjeni su Mann-Whitneyev i Kruskal-Wallisov test, koji su pokazali da postoji statistički značajna razlika u nekim odgovorima s obzirom na spol, status i znanstveno područje studija.

Ključne riječi
anketa; e-učenje; mrežno (online) učenje; studenti; učenje na daljinu

Hrčak ID: 193882

URI
https://hrcak.srce.hr/193882

[engleski] [njemački]

Posjeta: 263 *