hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA

Željka Šijačić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska
Marija Sablić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska
Željko Rački ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (51 MB) pages 105-115 downloads: 79* cite
APA 6th Edition
Šijačić, Ž., Sablić, M. & Rački, Ž. (2017). SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA. Život i škola, LXIII (1), 105-115. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/193884
MLA 8th Edition
Šijačić, Željka, et al. "SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA." Život i škola, vol. LXIII, no. 1, 2017, pp. 105-115. https://hrcak.srce.hr/193884. Accessed 2 Apr. 2020.
Chicago 17th Edition
Šijačić, Željka, Marija Sablić and Željko Rački. "SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA." Život i škola LXIII, no. 1 (2017): 105-115. https://hrcak.srce.hr/193884
Harvard
Šijačić, Ž., Sablić, M., and Rački, Ž. (2017). 'SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA', Život i škola, LXIII(1), pp. 105-115. Available at: https://hrcak.srce.hr/193884 (Accessed 02 April 2020)
Vancouver
Šijačić Ž, Sablić M, Rački Ž. SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA. Život i škola [Internet]. 2017 [cited 2020 April 02];LXIII(1):105-115. Available from: https://hrcak.srce.hr/193884
IEEE
Ž. Šijačić, M. Sablić and Ž. Rački, "SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA", Život i škola, vol.LXIII, no. 1, pp. 105-115, 2017. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/193884. [Accessed: 02 April 2020]

Abstracts
Cilj je istraživanja ispitati odnose vršnjačkih procjena obilježja govora i govorničkoga samopouzdanja sa samoprocjenom govorničkoga samopouzdanja u budućih učitelja razredne nastave. Istraživanje pruža odgovor na pitanje mogu li se na temelju ocjena u studiju i samoprocjene govorničkoga samopouzdanja predvidjeti vršnjačke procjene obilježja govora. U istraživanju su tečnost u izražavanju, bogatstvo rječnika, jasnoća i razgovijetnost govora te govori li student (N = 62) hrvatskim standardnim jezikom korištena kao obilježja jezično i komunikacijski (govorno) kompetentnih govornih modela. Uporabom regresijske analize nalazi predstavljeni u radu upućuju na statistički značajne odnose između konsenzusno mjerenoga govorničkog samopouzdanja i mjerenih obilježja kvalitete govora prema procjeni vršnjaka, samoprocjene govorničkoga samopouzdanja, ali i materijalne pripreme za poučavanje iskazane prosjekom ocjena tijekom učiteljskoga studija. Rezultati podržavaju razlikovanje obilježja govora i govorničkoga samopouzdanja, kao i potrebu ponuditi budućim učiteljima podršku u razvoju govor, ali i pozitivnoga govorničkog samopouzdanja.

Keywords
govorničko samopouzdanje; komunikacijska kompetencija; osobine učitelja; retorika; strah od javnog nastupa

Hrčak ID: 193884

URI
https://hrcak.srce.hr/193884

[english] [german]

Visits: 252 *