hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI

Lana Skender ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Dajana Karas ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (31 MB) str. 113-126 preuzimanja: 115* citiraj
APA 6th Edition
Skender, L. i Karas, D. (2017). UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI. Život i škola, LXIII (2), 113-126. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195183
MLA 8th Edition
Skender, Lana i Dajana Karas. "UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI." Život i škola, vol. LXIII, br. 2, 2017, str. 113-126. https://hrcak.srce.hr/195183. Citirano 12.11.2019.
Chicago 17th Edition
Skender, Lana i Dajana Karas. "UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI." Život i škola LXIII, br. 2 (2017): 113-126. https://hrcak.srce.hr/195183
Harvard
Skender, L., i Karas, D. (2017). 'UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI', Život i škola, LXIII(2), str. 113-126. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195183 (Datum pristupa: 12.11.2019.)
Vancouver
Skender L, Karas D. UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 12.11.2019.];LXIII(2):113-126. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195183
IEEE
L. Skender i D. Karas, "UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI", Život i škola, vol.LXIII, br. 2, str. 113-126, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195183. [Citirano: 12.11.2019.]

Sažetak
Većina teoretskih i empirijskih spoznaja o metodičkoj primjeni igre odnosi se na predškolski i osnovnoškolski odgoj i obrazovanje, dok su mogućnosti igre u stjecanju znanja kod adolescenata i odraslih osoba slabo istražene. Svrhovitost igre proizlazi iz razvoja znanja i vještina nastalih na stvarnom iskustvu i intrinzičnog oblika motivacije, što zbog ugode i zanosa pospješuje učenje i trajno zadržavanje znanja. Istraživanje je usmjereno na učestalost primjene igre u nastavi Likovne umjetnosti te njezinu svrhovitost u stjecanju različitih oblika znanja. Provedeno je mrežnom (online) anketom „Primjena igara u nastavi Likovne umjetnosti“ među nastavnicima likovne umjetnosti u Republici Hrvatskoj. Rezultati ankete pokazali su da, iako je igra nedovoljno zastupljena kao metoda u formalnom metodičkom obrazovanju, postoji sklonost velikog broja nastavnika korištenju igre koja je potaknuta vlastitim iskustvom rada u nastavi i mentorstvima iskusnih nastavnika. Igrom se ne koriste samo za razonodu i poticanje aktivnosti nego i za obradu novih sadržaja tijekom kojih se stvaraju određena znanja i razvijaju specifične vještine. Većinom imaju pozitivna mišljenja o njezinom utjecaju na stjecanje znanja i razvijanje interesa, ali teško se odlučuju na učestalu primjenu. Igrom bi se koristili češće da imaju više vremena za obradu propisanih nastavnih sadržaja te da su pripremljene i prilagođene nastavnim jedinicima.

Ključne riječi
igra; intrinzična motivacija; likovna umjetnost; nastavna metoda; znanje

Hrčak ID: 195183

URI
https://hrcak.srce.hr/195183

[engleski] [njemački]

Posjeta: 311 *