Pregledni rad
Analiza čimbenika odabira visokoškolske ustanove od strane studenata kao podloga za donošenje marketinških odluka na Visokoj školi za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski
Danijel Knežević
orcid.org/0000-0003-0422-4610
; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski
Ivana Glavurdić
; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski
Sažetak
Područje rada pripada marketingu visokog obrazovanja. Istraživanje čimbenika za odabir visokoobrazovne ustanove od strane studenata predstavlja temelj za donošenje marketinških odluka u visokoobrazovnoj ustanovi, a bez adekvatne marketinške strategije, visokoobrazovna ustanova će teško opstati na tržištu sa sve većom konkurencijom i sve većim izborom studijskih programa. Rezultati rada daju podlogu odabranoj visokoobrazovnoj ustanovi za postavljanje adekvatne marketinške strategije koja će se temeljiti na segmentaciji tržišta i pravilnom pozicioniranju. Rad se sastoji od pet dijelova i daje podlogu za daljnja istraživanja navedene problematike u Republici Hrvatskoj.
Ključne riječi
čimbenici za odabir visokoobrazovne ustanove; marketinško odlučivanje; visokoobrazovne ustanove
Hrčak ID:
196932
URI
Datum izdavanja:
27.3.2018.
Posjeta: 1.077 *