Izvorni znanstveni članak
Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine
Zlatko Lacković
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski fakultet Osijek, Osijek, Hrvatska
Sažetak
Članak obrađuje marketng strategiju građevinskih poduzeća srednje veličine. Takve gospodarske subjekte prožimaju velike promjene, osobito u organskom sastavu kapitala. Zato na poseban način treba prići definiranju
ciljeva, te utvrđivanju instrumentarija i varijabli za implementaciju odnosno poduzimanje akcija. U tu svrhu su, uz osobno iskustvo, istraženi razni izvori, mišljenja i stavovi. Ova tema zaslužuje razmatranje i zbog činjenice da se sve događa u vremenu velike tržišne globalizacije.
Ključne riječi
marketing; tržište; strategija; građevinarstvo
Hrčak ID:
200023
URI
Datum izdavanja:
15.9.2004.
Posjeta: 2.268 *