Skip to the main content

Original scientific paper

Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine

Zlatko Lacković ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Građevinski fakultet Osijek, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 461 Kb

page 23-29

downloads: 1.680

cite


Abstract

Članak obrađuje marketng strategiju građevinskih poduzeća srednje veličine. Takve gospodarske subjekte prožimaju velike promjene, osobito u organskom sastavu kapitala. Zato na poseban način treba prići definiranju
ciljeva, te utvrđivanju instrumentarija i varijabli za implementaciju odnosno poduzimanje akcija. U tu svrhu su, uz osobno iskustvo, istraženi razni izvori, mišljenja i stavovi. Ova tema zaslužuje razmatranje i zbog činjenice da se sve događa u vremenu velike tržišne globalizacije.

Keywords

marketing; tržište; strategija; građevinarstvo

Hrčak ID:

200023

URI

https://hrcak.srce.hr/200023

Publication date:

15.9.2004.

Visits: 2.268 *