Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/zefzg.2018.2.21

Modeli procesne zrelosti u unapređenju procesne orijentacije: studija slučaja

Lucija Ivančić orcid id orcid.org/0000-0003-0491-7230 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 644 Kb

str. 21-42

preuzimanja: 984

citiraj


Sažetak

U vrijeme globalizacije i dostupnosti tehnologije, ključnu razliku među konkurentima čini način organizacije posla, gdje veća procesna orijentacija ima pozitivne učinke na organizacijsku uspješnost. Literatura obiluje modelima procesne zrelosti. Međutim, mnogi od njih imaju slabu teorijsku reprezentaciju, empirijski su nepotkovani i nevalidirani te često neiskoristivi za povećanje procesne zrelosti budući da su ograničeni isključivo na mjerni alat. Navedena ograničenja poslovnoj praksi otežavaju implementaciju znanstvenih otkrića o procesnoj zrelosti. Predmetni rad stoga istražuje model procesne zrelosti s najvećim implikacijama za daljnja istraživanja i praksu te potom metodologijom studije slučaja ispituje procesnu zrelost hrvatskog poduzeća. U sklopu studije slučaja, testiran je alat za određivanje zrelosti po BPO modelu te je predložena modifikacija BPO modela. Također, rad integrira model procesne zrelosti s ključnim faktorima uspjeha upravljanja poslovnim procesima. Prikazana integracija se predlaže kao metodologija poduzećima u svrhu kreiranja preporuka za povećanje procesne orijentacije.

Ključne riječi

procesna orijentacija; upravljanje poslovnim procesima; procesna zrelost; model procesne zrelosti; studija slučaja

Hrčak ID:

212452

URI

https://hrcak.srce.hr/212452

Datum izdavanja:

13.12.2018.

Posjeta: 2.046 *